کد خبر : 1365697 | 26 مهر 1395 ساعت 17:10 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات مالی به اندازه‌ای نیست که می‌گویند

برگی‌زر: مهاجری تیم را از بحران خارج می‌کند

مدیرعامل جدید باشگاه پدیده اعلام کرد از رضا مهاجری به طور کاملا حمایت می‌کند تا او تیم را از شرایط کنونی خارج کند.

برگی‌زر: مهاجری تیم را از بحران خارج می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در تصمیمی کاملا ناگهانی از سوی مدیران باشگاه پدیده، هادی برگی‌زر مربی مشهدی فوتبال، که سوابق خوبی در این رشته دارد، روز گذشته به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب و معرفی شد. برگی‌زر که یک مدیر ورزشی به حساب می‌آید، امیدوار است بتواند تیم پدیده را به جایگاهی که حقش است برساند. او به عنوان همبازی قدیمی مهاجری از او حمایت می‌کند و امیدوار است شرایط خوبی را در این باشگاه رقم بزند.

 


ماحصل صحبت‌های هادی برگی‌زر را در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در ادامه می‌خوانید:

 


امیدوارم به مردم شهرم خدمت کنم
مدیرعامل قبلی باشگاه پدیده، آقای وطن‌خواه 4 سال در این باشگاه زحمت کشید و با توجه به اینکه خودش هم عضو هیات مدیره است؛ همچنین با تصمیم جمعی مدیران پدیده تصمیم گرفتند در بخش مدیریتی تغییراتی ایجاد شود. با توجه به اینکه دو سال است به علت برخی مشکلات که یکی از آنها فوت مادر و خواهرم بود، نتوانستم برای انجام امور فنی و سرمربیگری به خارج از مشهد بروم، دوستان مسئولیت مدیرعاملی باشگاه را به من سپردند و امیدوارم بتوانم به تیم شهرم خدمت کنم.

 


تیم خوبی داریم
شرایط تیم پدیده در جدول رده‌بندی لیگ برتر شرایط خوبی نیست؛ اما از نظر فنی تیم ما شرایط خوبی دارد. من خودم در امر فنی صاحب‌نظر هستم و می‌توانم خیلی از مسائل را تشخیص دهم. نگران چیزی نیستم، چون تیم خوبی داریم، بازیکنان و کادر فنی قدرتمندی در اختیار باشگاه هستند. مقداری مشکلات ساختاری وجود دارد که باید برطرف کنیم و با صبر و حوصله بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم. جایگاه تیم پدیده اینجای جدول نیست و قطعا با همین نفرات باید از انتهای جدول فاصله بگیریم.


مهاجری تیم را از این شرایط خارج می‌کند
من و رضا مهاجری با یکدیگر همبازی بودیم. در دورانی که خودم سرمربی بودم، تصمیمات عجولانه برخی مدیران باشگاه‌ها که اکثرا هم ورزشی نبودند آزارم می‌داد و حالا که یک مدیر هستم باید رفتاری انجام دهم که پسندیده باشد. من از جنس فوتبال هستم و سرد و گرم را چشیده‌ام. می‌خواهم اشتباه انجام ندهم و فرصت کافی را به رضا مهاجری بدهم. او از نظر فنی مربی خوبی است و می‌تواند تیم را از این شرایط خارج کند. من هم مدیریت تیم را انجام می‌دهم تا انشاءالله نتایج خوبی حاصل شود.

 


پرداختی‌هایمان از خیلی تیم‌ها بهتر است
مشکلات مالی در باشگاه پدیده به حدی نیست که به آن دامن می‌زنند. ما همین حالا از بسیاری از تیم‌هایی که در لیگ برتر هستند، پرداختی‌های بهتری داشتیم. با این حال مسائل مالی دغدغه‌ ما است و باید همه مسائل را به موازات هم جلو ببریم تا بتوانیم به باشگاه سر و سامان بدهیم.

 


حسن بزرگ باشگاه پدیده
یکی از محاسن باشگاه پدیده این است که تمام اعضای باشگاه، مشهدی هستند. همه ما افرادی هستیم که یا فوتبالیست بودیم یا مدیر و یا مسئولیت های دیگری در مشهد داشتیم. این یک نقطه قوت است و انشاءالله روزهای خوبی را برای پدیده رقم می‌زنیم. من به کار خودم اعتقاد دارم و شک ندارم با کمک همه دوستان موفق می‌شویم.

دیدگاه‌ها