کد خبر : 1521152 | 10 اردیبهشت 1397 ساعت 17:36 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم خونه‌به‌خونه: بازی نساجی تبانی نبود

مهاجم تیم خونه به خونه ابراز امیدواری کرد با تصمیم مالک باشگاه آنها در فینال جام حذفی حاضر شوند.

مهاجم خونه‌به‌خونه: بازی نساجی تبانی نبود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایلنا حمید کاظمی  درباره بازی روز گذشته مقابل برق شیراز گفت: بازی حساسی را با استرس برنده شدیم و اتفاقاتی که تا بحال افتاده بود نساجی موفق شد به لیگ برتر صعود کند. 

او ادامه داد: نباید صعود نساجی را تبانی بدانیم و این بحث را به هیچ وجه قبول ندارم. نه مدرکی وجود دارد و البته قشنگ نیست صعود رقیبمان را اینگونه تعریف کنیم و تهمت بزنیم. 

 

مهاجم خونه به خونه افزود: متاسفانه ما بازی قبلی را از دست دادیم. برابر اکسین اگر برنده می‌شدیم و سه امتیاز آن بازی را داشتیم الان لیگ برتری بودیم. متاسفانه بعضی تصمیم‌ها این تیم را به اینجا رساند.

کاظمی درباره اینکه وضعیت قراردادش با خونه به خونه چگونه است، گفت: قراردادم تمام شده و فعلا با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام. درباره ادامه همکاری با خونه به خونه هم صحبتی نداشتیم.

 

کاظمی درباره اینکه آنها در فینال جام حذفی شرکت نمی‌کنند، گفت: اول درباره روز گذشته این را بگویم که بازیکنانی بازی کردند که نمی‌توانستند و مصدوم بودند. البته نمی‌دانم چرا برخی تصمیم‌ها باید در بازی حساس گرفته شود و می‌شد از باتجربه‌ها استفاده کرد چون نیاز به برد داشتیم. به هر حال تیم ما شخصی است و آقای حسن زاده از اتفاق‌ها ناراحت هستند. امیدوارم تصمیم پدرانه‌ای برای بازی با استقلال بگیرند تا در این بازی بزرگ حضور داشته باشیم.

دیدگاه‌ها