کد خبر : 1570002 | 29 آبان 1397 ساعت 10:28 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

خط حمله اروپایی مقابل خط دفاع آسیایی(عکس)

در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی تقابل جالبی میان مهاجمان اروپایی و مدافعان مقتدر لیگ قهرمانان آسیا شکل خواهد گرفت.

خط حمله اروپایی مقابل خط دفاع آسیایی(عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی روز یکشنبه هفته آینده برگزار کننده حساس ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر خواهند بود. دو تیم سرخپوش فوتبال ایران به واسطه هوادارانی که دارند و شرایطی که در جدول رده بندی پیدا کرده اند، برای بردن مقابل هم صف آرایی می کنند و  پیش بینی می شود بازی آنها مسابقه جذابی از آب در بیاید.


در این بازی شاهد تقابل های به یاد ماندنی ای نیز خواهیم بود که یکی از آنها به رویارویی مهاجمان اروپایی تراکتور با مدافعان باتجربه پرسپولیس برمی گردد.


خط حمله تراکتورسازی در فصل جاری مسابقات لیگ برتر با حضور آنتونی استوکس و لی اروین و البته چند بازیکن تهاجمی دیگر مثل دژاگه و سوگیتا قدرت دوبرابری یافته و به همین خاطر کمتر تیمی پیدا می شود که بتواند دروازه اش را مقابل سرخپوشان تبریزی بسته نگه دارد.

 

1356073


از سوی دیگر پرسپولیس دارای خط دفاعی قدرتمند و باتجربه ای است که در لیگ قهرمانان آسیا نقش اصلی را در صعود به فینال مسابقات و در نهایت نایب قهرمانی ایفا کرد. خط دفاعی که با حضور حسینی و خلیل زاده شرایط خوبی دارد.


از این رو مهاجمان اروپایی و گلزن تراکتورسازی انگیزه زیادی برای گلزنی مقابل پرسپولیس در آزادی دارند و به همین خاطر تمام تلاش خود را خواهند کرد اما آنها مقابل یک سد دفاعی خوب قرار می گیرند که البته شاید خستگی امان شان را بریده باشد.

 

دیدگاه‌ها