کد خبر : 1650757 | 29 آبان 1398 ساعت 21:05 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی سابق اسپانیا به کابوس اخیر چیست؟

اتفاقات چند روز اخیر به بدترین شکل برای روبرتو مورنو، سرمربی سابق لاروخا پیش رفت.

واکنش سرمربی سابق اسپانیا به کابوس اخیر چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مورنو از جلسه ای که میان لوییس روبیالس، مولینا و لوییس انریکه برای بازگشت این سرمربی به نیمکت لاروخا برگزار شده خبر نداشته است.  همچنین اخبار حاکی از آن است که به روبرتو مورنو قول داده بودند که تا پایان رقابت های یورو 2020 به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا به فعالیت خود ادامه خواهد داد. اما حالا اگرچه روبرتو مورنو از رخ دادن این اتفاقات ناراحت بوده، اما نمی خواهد واکنش تندی از خود نشان دهد.

 

1414008

 

منابع نزدیک به سرمربی سابق اسپانیا گفتند روبرتو مورنو قصد دارد به کمک تیم وکلای خود در مورد اتفاقات اخیر بیانیه ای منتشر کند و نمی خواهد در این رابطه کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند، زیرا معتقد است چنین کاری ممکن است در آینده دوران حرفه ای وی به عنوان سرمربی را زیر سوال ببرد. 

 

نشریه آ.اس مدعی شد بعد از اتفاقات اخیر رابطه لوییس انریکه و روبرتو مورنو شکرآب شده و این دو با یکدیگر صحبتی نداشته اند. رورتو مورنو همچنین از دست لوییس روبیالس نیز عصبانی بوده و با او نیز گفت و گو نکرده است. روبرتو مورنو تصور می کرده حداقل تا پایان رقابت های یورو 2020 شانس هدایت لاروخا را خواهد داشت و حتی قرار بر این بوده در صورت موفقیت تیم ملی اسپانیا در این بازی ها، قرارداد وی برای سال های آتی نیز تمدید شود. این سرمربی هرگز از مذاکرات و توافق فدراسیون فوتبال اسپانیا با لوییس انریکه باخبر نبوده، اما نمی خواهد نیم میلیون یورو دستمزد بر سر جدایی توافقی را از دست بدهد و به همین دلیل در بیانیه خود به جزئیات نخواهد پرداخت.

دیدگاه‌ها