کد خبر : 1699514 | 11 مرداد 1399 ساعت 19:51 | 19.3K بازدید | 2 دیدگاه

امید اصلی بارسا برای فتح چمپیونزلیگ بعد از مسی

به نظر می‌رسد که بارسلونا برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا حساب ویژه ای روی درخشش ستاره هلندی خود یعنی فرانکی دی یونگ باز خواهد کرد.

امید اصلی بارسا برای فتح چمپیونزلیگ بعد از مسی

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقد هستند که یکی از مهم ترین دلایل ناکامی بارسلونا در فصل 20-2019 رقابت‌های لالیگا و واگذاری قهرمانی به رئال مادرید، مصدومیت و غیبت ستاره هلندی این تیم یعنی فرانکی دی یونگ در مقطع پایانی مسابقات بوده است چرا که به نظر می رسید تیم کیکه ستین بدون این بازیکن جوان کمی نا منظم بازی می‌کند.

 

دی یونگ اما اخیراً به تمرینات بارسلونا بازگشته و خودش را برای تقابل حساس با ناپولی در مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند؛ دیداری که پیروزی در آن از اهمیت بسیار بالایی برای بلوگرانا برخوردار خواهد بود.

 

 

1509327

 

 

با توجه به ناکامی بارسلونا در رقابت‌های لالیگا و از طرف دیگر حذف این تیم از مسابقات کوپا دل ری، حالا همه امید هواداران این تیم به لیگ قهرمانان اروپاست تا تیم‌شان بتواند بعد از پنج سال دوباره مهم‌ترین جام فوتبال اروپا را بالای سر ببرد.

 

به طور قطع امید اول بارسلونا برای کسب قهرمانی چمپیونزلیگ مانند همیشه به درخشش فوق ستاره آرژانتینی یعنی لیونل مسی خواهد بود. با این حال اما موندو در گزارشی اظهار داشته که عملکرد خوب فرانکی دی یونگ می تواند یکی دیگر از عواملی باشد که به بارسا در راه موفقیت در چمپیونزلیگ کمک کند؛ در واقع ستاره هلندی خیلی زود اهمیت خود را برای بارسا نشان داده و آمادگی او می‌تواند فاکتور مهم برای بلوگرانا در ششمین قهرمانی اروپا باشد.

دیدگاه‌ها