کد خبر : 1703684 | 01 شهریور 1399 ساعت 21:22 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع منچستریونایتد موقتا از زندان آزاد شد

به نظر میرسد که هری مگوایر، مدافع منچستریونایتد که بعد از یک درگیری در کشور یونان راهی زندان شده بود، حالا آزاد شده است.

مدافع منچستریونایتد موقتا از زندان آزاد شد

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر در نقل و انتقالات تابستانی گذشته با قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست تا گران قیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال لقب بگیرد اما او نتوانست در فصلی که گذشت قیمت بالای خود را توجیه کند و عملکرد پرفراز و نشیبی در ترکیب شیاطین سرخ قرار داد.

 

روز گذشته اما پلیس کشور یونان از دستگیری هری مگوایر مدافع میانی در جزیره «میکونوس» این کشور به دلیل درگیری با مأموران این سازمان خبر داد. گویا بازیکن 85 میلیون پوند  منچستریونایتد در ساعات بامدادی روز چهارشنبه با مأمورانی که برای رسیدگی به یک مورد درگیری در در یک کافه حضور پیدا کردند، درگیری لفظی پیدا می‌کند و پس از بیان الفاظی توهین‌آمیز حتی به یکی از آنها ضربه می‌زند.

 

 

1521427

 

 

بر اساس گزارش ها ساعاتی پیش اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده هری مگوایر برگزار شد. با این حال مدافع منچستریونایتد بعد از ترک جلسه راضی نشد هیچ صحبتی را مطرح کند اما وکیل او تایید کرد که این بازیکن فعلا آزاد شده است و مشکلی ندارد. این در حالی است که قرار شده جلسه بعدی دادگاه هری مگوایر در تاریخ ‌25 آگوست برگزار شود.

دیدگاه‌ها