کد خبر : 1715469 | 04 آبان 1399 ساعت 13:53 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

حمایت راجرز از تصمیم آرتتا درباره اوزیل

برندن راجرز سرمربی لستر از تصمیم همکارش میکل آرتتا در حذف مسوت اوزیل از فهرست آرسنال دفاع کرد و گفت یک مربی نمی‌تواند بازیکنش را روی دوش خود حمل کند.

حمایت راجرز از تصمیم آرتتا درباره اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم میکل آرتتا سرمربی آرسنال برای حذف کردن نام مسوت اوزیل ستاره آلمانی ترک تبار این تیم از فهرست آرسنال برای لیگ برتر و لیگ اروپا واکنشهای زیادی به دنبال داشت. اوزیل که از این تصمیم خشمگین بود در شبکه های اجتماعی واکنشی کنایی نشان داد و به طعنه گفت علت اصلی خط خوردنش از فهرست نه دلایل فنی بلکه حمایتش از مسلمانان اویغور چین بوده است.

 

1537895

 

اما برندن راجرز سرمربی لسترسیتی در این ماجرا از همکارش میکل آرتتا حمایت کرده و می‌گوید تصمیم او برای کنار گذاشتن بازیکنی مثل اوزیل درست بوده است.

 

برندن راجرز در پاسخ به خبرنگارانی که در این باره از او سوال می‌پرسیدند گفت: " من هم تا حد زیادی مثل میکل هستم. اوزیل بازیکن بااستعدادی است ولی استفاده یا عدم استفاده از او به سیستم تیم ربط دارد. ما نیاز داریم که تک تک بازیکنان هم در فاز دفاعی تیم مشارکت داشته باشند هم در فاز تهاجمی".

 

1537146

 

راجرز در ادامه گفت: " اوزیل فوق العاده بااستعداد و خلاق است. در این هیچ شکی نیست. ولی اصل ماجرا تیم است. خصوصیات فردی یک بازیکن باید در تیم مورد استفاده قرار بگیرد. اگر کسی وظیفه اش را انجام ندهد کل تیم آسیب می بیند. من همیشه به مهاجمین تیمم می گویم اگر نمی‌توانیم وقتی جلو رفتید برگردید اصلاً جلو نروید".

 

 

دیدگاه‌ها