کد خبر : 1751648 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 10:53 | 176.5K بازدید | 19 دیدگاه

فرمانده را با یک قرارداد جدید نگه داشتند

امید ابراهیمی؛ ممنوع الخروج از قطر

با درخواست باشگاه الاهلی قطر، امید ابراهیمی قراردادش را با این تیم تمدید کرد؛ یعنی پایان ماجرای بازگشت فرمانده به استقلال!

امید ابراهیمی؛ ممنوع الخروج از قطر

به گزارش "ورزش سه"، فرمانده، لقبی که هواداران استقلال به مرد محبوب و شوتزن میانه میدان خود داده بودند که سر بزنگاه‌ها معمولا با ضربات عجیب و غیرقابل مهار خود، شرایط را به کام آبی‌ها می‌کرد. امید اما با تصمیم به جدایی از این تیم هم همچنان هواداران این تیم را امیدوار به بازگشتی دوباره کرده بود اما اکنون به نظر می‌رسد شرایط کاملا متفاوت پیش می‌رود.

 

باشگاه الاهلی قطر درخواست خود را برای تمدید قرارداد با هافبک ایرانی ٣٣ ساله‌اش را ارائه داد و این مساله می‌تواند به معنای پایان حضور و امید هواداران استقلال برای بازگشت ابراهیمی به این تیم تلقی شود. امید یکی از بهترین فصول ورزشی خود را در الاهلی پشت سر گذاشته و با حضور در بین 11 بازیکن برتر لیگ ستارگان در پایان فصل و بستن بازوبند کاپیتانی مهره‌ای نیست که الاهلی او را از دست بدهد. 


امروز روزنامه معتبر الرایه قطر در خبری اختصاصی از منابع نزدیکش به الاهلی خبر داد، مدیران این باشگاه پس از ارائه پیشنهاد قرارداد تمدید به هافبک ایرانی او را برای ادامه فعالیت در فوتبال قطر متقاعد خواهد کرد. ارایه نوشت: «باشگاه الاهلی دوحه به ریاست عبدالله ملا و محمد عبدالله المصطفوی (معاون) تصمیم گرفت تا قرارداد امید ابراهیمی را برای یک فصل دیگر تمدید کند.»


اتفاقی که باعث خواهد شد حداقل یک سال دیگر پروژه بازگشت وی به استقلال به تعویق بیفتد. ابراهیمی سال گذشته درباره علاقه برای بازگشت به جمع آبی پوشان گفته بود:« همه دیگر می‌دانند واقعا علاقه قلبی من به استقلال است. هر جا که باشم بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم. دوست دارم این تیم موفق باشد. جزو افتخاراتم است که پیراهن استقلال را پوشیدم. علاقه قلبی من این است که روزی دوباره به این تیم برگردم و دوباره برای استقلال بازی کنم.»


بنابر خبر الرایه ، او که به جز استقلال، سپاهان و گل گهر را هم در بین خواستاران خود در فوتبال ایران می دید موافقت خود را با تصمیم باشگاه اعلام کرده تا این تمدید تبدیل به اولین فعالیت نقل و انتقالاتی الاهلی در فصل جاری شود .آنها با توجه به ارزش و البته پیشنهادهای احتمالی حتی اجازه فکر کردن به این موضوع را به ابراهیمی ندادند!

 

1595164


خبر الرایه : مدیریت باشگاه الاهلی به سرپرستی عبدالله الملا و به همراه محمد عبدالله المصطفوی معاون رئیس جمهور تصمیم گرفت قرارداد امید ابراهیمی کاپیتان تیم را برای فصل آینده تمدید کند ، زیرا قرارداد بازیکن حرفه ای ایرانی در پایان فصل  با این باشگاه به پایان می رسد.


 در مورد موقعیت بقیه افراد تیم ، قرارداد سه بازیکن خارجی تیم نبیل الزهار ،محمد دیامی و شین لوری نیز در پایان فصل به پایان می رسد و هنوز مشخص نیست  که ایا باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با ایشان دارد یا نه . این در حالی است که قرارداد هرنان پرز بازیکن پاراگوئه برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید شده اما موقعیت این چهار بازیکن  در پایان فصل از طریق گزارش فنی ای که مربی مدیریت باشگاه ارائه خواهد داد ، مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها