کد خبر : 1751965 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 14:22 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

باید مجسمه پوچتینو را بسازند

قهرمان چمپیونزلیگ از نگاه کاپیتان سابق منچستر

لیگ قهرمانان 21-2020 به نیمه نهایی رسیده و باید دید در نهایت از بین رئال، چلسی، سیتی و پی اس جی کدام تیم قهرمان می شود.

قهرمان چمپیونزلیگ از نگاه کاپیتان سابق منچستر

به گزارش "ورزش سه"، امشب رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان چلسی است. فردا نیز پی اس جی از سیتی پذیرایی خواهد کرد.

برنده این دو دوئل در مجموع دو بازی رفت و برگشت در استانبول فینال را برگزار خواهند کرد و باید دید جام در نهایت به کدام تیم می رسد. رئال با سابقه 13 قهرمانی این رقابت ها هرچند در بهترین سال خودش قرار ندارد ولی قطعا به لحاظ تجربه شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت. پی اس جی و سیتی اما در نظرسنجی ها و به لحاظ قدرت و کیفیت تیمی بالا، از رئال مادرید پیش هستند. چلسی هم شانس چهارم است.

 

 

1595607

 

 

ریو فردیناند کاپیتان سابقه یونایتد در مورد قهرمان احتمالی چمپیونزلیگ گفت:« فکر می کنم پی اس جی امسال قهرمان خواهد شد. فصل قبل آنها به فینال رسیدند و هرچند به بایرن باختند ولی تجربه خوبی نصیب شان شد. پی اس جی نیمار و امباپه، دو مهاجم بزرگ و برتر دنیا را در اختیار دارد و حالا می داند که در فینال چطور باید بازی کند. آنها شاید در لیگ فرانسه قدرت سال های گذشته را نشان نداده اند و پس از لیل در رده دوم قرار دارند ولی در چمپیونزلیگ بارسا و بایرن را حذف کرده اند.»

 

 

1595468

 

 

فردیناند ادامه داد:« مائوریسیو پوچتینو می تواند همان ناجی موردانتظار در لیگ قهرمانان باشد. فکر نمی کنم امسال برای شان مهم باشد که فاتح لوشامپیونا نشوند چون اگر قهرمان اروپا شوند، این ناکامی به راحتی فراموش می شود. نباید فراموش کرد که پوچتینو از میانه های فصل به پی اس جی ملحق شد. اگر پی اس جی قهرمان شود، باید مجسمه پوچتینو را بسازند.»

 

دیدگاه‌ها