کد خبر : 1755344 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 16:38 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

خط دفاعی تراکتور را چشم زدند!

تیم تراکتور امروز در غیاب دو مدافع وسط خود کار سختی مقابل صنعت نفت آبادان خواهد داشت.

خط دفاعی تراکتور را چشم زدند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور توانست در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه B به عنوان یکی از سه تیم ایرانی راهی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شود. عملکرد دفاعی تیم تراکتور در این مسابقات تحسین برانگیز بود و نقش بسیار زیادی در صعود این تیم داشت. تراکتور به جز بازی اول مقابل پاختاکور (3-3) در پنج بازی بعدی خود هیچ گلی دریافت نکرد و با 5 کلین شیت و دریافت 3 گل در 6 بازی، به عنوان بهترین خط دفاعی دور گروهی منطقه غرب دست یافت.

 

در بازگشت به لیگ برتر اما تراکتوری ها با یک بدشانسی بزرگ مواجه شده اند. آنها هفته گذشته مقابل پیکان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند؛ دیداری که دو غایب بزرگ را روی دست آنها برای بازی این هفته مقابل صنعت نفت گذاشت. هادی محمدی با دریافت کارت زرد از بازی امروز محروم شد و محمدرضا خانزاده نیز در بازی با پیکان مصدوم شد و به گفته حمید عبدالله زاده، مربی تیم تراکتور نمی تواند سرخ پوشان را در بازی امروز مقابل صنعت نفت همراهی کند.

 

به این ترتیب شاگردان رسول خطیبی در نبود دو مدافع وسط خود که جزو ارکان اصلی تیم شان در بازی های لیگ و آسیا بودند امروز به مصاف صنعت نفت خواهند رفت؛ اتفاقی که بی شک تاثیر زیادی روی بازی تراکتوری ها خواهد گذاشت و باید دید که کادرفنی این تیم در غیاب محمدی و خانزاده، با چه نفراتی، ترکیب خط دفاعی خود را برای بازی امروز خواهد چید؟

دیدگاه‌ها