کد خبر : 1785048 | 19 مهر 1400 ساعت 21:11 | 49.3K بازدید | 8 دیدگاه

یک گزینه جذاب برای بر عهده گرفتن هدایت نیوکاسل

به نظر می رسد که فرانک لمپارد جدیدترین گزینه سران نیوکاسل برای برعهده گرفتن هدایت این تیم محسوب می‌شوند.

یک گزینه جذاب برای بر عهده گرفتن هدایت نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته بود که تایید شد کنسرسیوم متعلق به عربستان سعودی با مدیریت بن سلمان ولیعهد سعودی، مالکیت باشگاه نیوکاسل را در اختیار گرفته است. به این ترتیب پس از 18 ماه تلاش، سعودی ها به هدف خود رسیدند و با 305 میلیون پوند توانستند سهام نیوکاسل را خریداری کنند.

 

 

1651974

 

 

مالکان جدید وعده متحول کردن این باشگاه قدیمی را داده اند و با توجه به اینکه نیوکاسل اکنون ثروتمندترین مالک دنیا را در اختیار دارد، دور از ذهن نیست که به تدریح شاهد تبدیل شدن این باشگاه به پی اس جی یا منچسترسیتی جدید فوتبال اروپا باشیم.
نیوکاسل در اواخر دهه 90 یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بود ولی در 14 سال گذشته و با مالکیت مایک اشلی، رفته رفته از سطح اول فوتبال انگلیس فاصله گرفت و حتی اخیرا حضور در دسته دوم را نیز تجربه کرد.

 

در روزهای اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که شایعات زیادی در مورد تغییر و تحولات نیوکاسل مطرح شود. در این بین گفته شده که سران عربستانی این باشگاه قصد دارند ستاره‌هایی نظیر فیلیپ کوتینیو، گرت بیل، مائورو ایکاردی، کیلور ناواس و... را به خدمت بگیرند. اما از طرف دیگر بعید به نظر می‌رسد که آنها قصد داشته باشند با مربی فعلی شان یعنی استیو بروس به کار ادامه دهند و همین موضوع باعث شده که اخباری پیرامون در این زمینه نیز مطرح شود.

 

 

1566172

 

 

در همین راستا نشریه تلگراف انگلیس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که دو گزینه جدید برای حضور روی نیمکت نیوکاسل مورد توجه سران عربستانی این باشگاه قرار گرفته است. بر این اساس آنها علاقمند هستند که با فرانک لمپارد و لوسین فاوره برای برعهده گرفتن هدایت نیوکاسل مذاکره کنند. این دو سرمربی اخیراً از هدایت تیم‌های خود یعنی چلسی و دورتموند برکنار شده و طی چند ماه گذشته بیکار بوده اند.

دیدگاه‌ها