کد خبر : 1796786 | 16 آذر 1400 ساعت 22:24 | 25.1K بازدید | 5 دیدگاه

مارک روکا:

فکر می کردیم لواندوفسکی برنده توپ طلا شود

مارک روکا، هم تیمی روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ معتقد است که این بازیکن شایسته بردن توپ طلا بوده است.

فکر می کردیم لواندوفسکی برنده توپ طلا شود

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب هفته گذشته بود که بعد از انتظارهای فراوان مراسم توپ طلا برگزار شد و نهایتاً این لیونل مسی بود که هفتمین توپ طلای خود را کسب کرد. این اتفاق در حالی برای فوق ستاره آرژانتینی رخ داد که بسیاری معتقد بودند روبرت لواندوفسکی شایسته این جایزه بوده است اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد.

 

 

1671856

 

 

 همچون بسیاری از بازیکنان و اعضای بایرن مونیخ که در این مدت به حمایت از روبرت لواندوفسکی پرداخته اند، حالا مارک روکا نیز این کار را انجام داده است. ستاره اسپانیایی در این باره گفت: "من کسی نیستم که بگویم عادلانه است یا نه، زیرا رای‌هایی وجود دارد، اما فکر می‌کردیم که او می‌تواند برنده شود. او واقعا لیاقتش را داشت. ما در مورد اینکه لواندوفسکی چه کسی است صحبت می‌کنیم. لواندوفسکی در دوران حرفه ای خود خیلی چیزها به بایرن‌مونیخ داده است."

 

 

1669608

 

 

در روزهای اخیر شایعات عجیبی در مورد روبرت لواندوفسکی شنیده شده و حتی برخی منابع اسپانیایی مدعی شدند که ممکن است این بازیکن برای کسب توپ طلا راهی رئال مادرید شود. روکا در این باره نیز گفت: "همیشه شایعات وجود دارند اما برای من واضح است که روبرت لواندوفسکی از حضور در بایرن مونیخ کاملاً خوشحال است. او همچنین مشتاق است که به کار خود در اینجا ادامه دهد و مشکلی در این باره وجود ندارد."

دیدگاه‌ها