کد خبر : 1800009 | 03 دی 1400 ساعت 09:22 | 8.6K بازدید | 7 دیدگاه

اینزاگی: نمی‌خواستیم با لیورپول روبرو شویم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از قرعه تیمش در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان راضی نیست.

اینزاگی: نمی‌خواستیم با لیورپول روبرو شویم

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری انتظار داشتند که اینتر پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا در فصل گذشته، از دست دادن آنتونیو کونته، فروش روملو لوکاکاو و اشراف حکیمی و همچنین اتفاقی که برای کریستین اریکسن رخ داد به مشکل بخورد.

اما آنها حالا حتی از تیم کونته در همین بازه زمانی در فصل گذشته هم بیشتر امتیاز دارند، مجوز حضور در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را به دست آورده‌اند و با چهار امتیاز بیشتر از میلان قهرمان نیم فصل شدند.

اینزاگی در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت درباره یکی از رقبای تیمش برای کسب عناون قهرمانی اظهار داشت:« من فکر می‌کنم یوونتوس همچنان می‌تواند نیم فصل دوم بسیار خوبی داشته باشد، چون تیم خوبی هستند و پس از چند  امتیاز که از دست دادند حالا بار دیگر به مسیرشان برگشتند. آنها پنج بازی از شش بازی اخیرشان را با پیروزی پشت سر گذاشتند و ما باید با دقت مراقب‌شان باشیم.»

 

1666244

 

این مربی ایتالیایی درباره رویارویی با لیورپول در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اضافه کرد:« ما می‌دانیم چه چیزی در انتظار ماست چون لیورپول در صدر فهرست تیم‌هایی بود که من امیدوارم بودم در قرعه‌کشی با آن روبرو نشویم. ما می‌خواهیم در آن تاریخ در بهترین فرم ممکن باشیم اما اول باید چند هفته سخت و پرفشار را در ژانویه و فوریه سپری کنیم.»

شکست برابر لاتزیو، باشگاه سابق اینزاگی، تنها باخت آنها در سری A تا به امروز بوده است. او ادامه داد:« تمامی شکست‌ها دردناک و ناراحت‌کننده هستند اما شما می‌توانید پس از هر شکست با قدرت بیشتری برگردید و این کاری است که ما پس از باخت برابر لاتزیو انجام دادیم.»

دیدگاه‌ها