کد خبر : 1803022 | 18 دی 1400 ساعت 16:49 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

افتتاح میکسدزون جدید در ورزشگاه نقش جهان (عکس)

فضای کوچک میکسدزون ورزشگاه نقش جهان همواره خبرنگاران را هنگام مصاحبه با مشکل مصاحبه می کرد که با اقدام جدید مدیریت باشگاه سپاهان این مشکل حل شد.

به گزارش "ورزش سه"، همیشه در هنگام بازی های حساسی که در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شد، فضای کوچکی که در راهروی خروجی ورزشگاه برای مصاحبه اعضای تیم ها با خبرنگاران در نظر گرفته شده بود، دردسرساز می‌شد و این موضوعی بود که همواره طی سال های اخیر با اعتراض خبرنگاران اصفهانی و همینطور خبرنگاران سایر شهرها همراه بود، که حالا پیش از مصاف با فولاد خوزستان این مشکل حل شد و محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان به همراه محرم نویدکیا سرمربی تیم در کنار یکدیگر فضای جدیدی که در همان منطقه از ورزشگاه به میکسدزون قبلی اضافه شده و با پیش زمینه مشکلی و زرد تزئین هم شده، افتتاح کردند.


روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار چند عکس از لحظه افتتاح میکسدزون جدید اینطور در این رابطه توضیح داده است:« لحظاتی پیش با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل، محرم نویدکیا سرمربی، کادر و بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و سیدمحمد قریشی مدیر ورزشگاه بزرگ نقش جهان از میکسدزون جدید ورزشگاه نقش جهان که با الگوبرداری ‌از ورزشگاه‌های معتبر جهان بارسازی شده رونمایی شد. لازم به ذکر است میکسدزون جدید ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان با همت مدیریت روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مدت یک ماه بازسازی شد.»


گفتنی است فقدان فضای مناسب میکسدزون در برخی شهرها نظیر اراک مشکلات زیادی برای خبرنگاران ایجاد می کند که حالا باشگاه سپاهان با ایجاد فضایی زیبا، این مشکل را در نقش جهان حل کرده است.

 

1680744

 

1680745

 

1680746

 

1680747

البته این همان فضای قدیمی میکسدزون ورزشگاه نقش جهان است که با تغییراتی که در آن انجام شده، با فضایی بهتر و شکیل تر آماده میزبانی از خبرنگاران شده است. البته باید در بازی هایی که طلایی پوشان اصفهانی مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار می کنند، این موضوع را بررسی کرد که آیا مشکلات قبلی همچنان پایدار خواهد بود یا خیر.

 

دیدگاه‌ها