کد خبر : 1827776 | 15 خرداد 1401 ساعت 15:56 | 7.4K بازدید | 3 دیدگاه

جوان‌های تیم ملی در انتظار فرصتِ درخشش

دراگان اسکوچیچ با یکی از بهترین نسل‌های تاریخ فوتبال ایران به جام جهانی 2022 رسیده است.

جوان‌های تیم ملی در انتظار فرصتِ درخشش

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه تیم ملی با برنامه آماده سازی بسیار نامناسبی آماده حضور در جام جهانی 2022 می‌شود و انتقادات زیادی از سوی رسانه‌ها به مسئولان فدراسیون فوتبال وجود دارد ولی نگاهی به ترکیب تیم ملی و بازیکنانی که در اختیار اسکوچیچ قرار دارند، بسیاری را امیدوار به رقم خوردن رویای اولین صعود از مرحله گروهی جام جهانی کرده است.

1719361


سرمربی کروات تیم ملی بازیکنانی نظیر سردار آزمون، حاج صفی، مهدی طارمی، امید ابراهیمی، مجید حسینی، صادق محرمی، میلاد محمدی، علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، سعید عزت اللهی و ... را در اختیار دارد که تجربه زیادی از حضور در تورنمنت‌ها و مسابقات مختلف دارند و جام جهانی 2022 قطر می‌تواند محلی برای نشان دادن توانایی‌هایشان در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی دنیا باشد.
از سوی دیگر بازیکنانی نظیر امیرحسین حسین‌زاده، صالح حردانی و اللهیار صیادمنش هم حضور دارند که در صورت رسیدن به فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران می‌توانند اولین حضورشان در جام جهانی را تجربه کنند.

1719359

این ها البته بازیکنانی هستند که علی‌رغم مستعد و توانا بودن، پشت خط بازیکنان بزرگ‌ و با تجربه‌ای قرار دارند و معلوم نیست با توجه به فشار زیادی که در جام جهانی روی تیم ملی برای نتیجه گرفتن وجود دارد، حتی برای دقایقی فرصت به آنها برسد. اما چیزی که آنها از خودشان در بازی‌های لیگ نشان داده‌اند، می‌تواند سبب شود تا اسکوچیچ قدرت بیشتری برای انتخاب نفرات نهایی‌اش برای جام جهانی و همینطور انتخاب ترکیب سه بازی ایران در مرحله گروهی داشته باشد.

1719360

دیدگاه‌ها