کد خبر : 1829683 | 28 خرداد 1401 ساعت 23:50 | 89.8K بازدید | 12 دیدگاه

دلیل جدایی ستاره لیورپول؛ نظم باشگاه به‌هم می‌‎ریخت!

عدم توافق مالی بر سر پرداخت دستمزد، علت انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ بوده است.

دلیل جدایی ستاره لیورپول؛ نظم باشگاه به‌هم می‌‎ریخت!

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد سادیو مانه، ستاره سنگالی و گلزن با لیورپول باقی مانده بود و به نظر می‌رسد حضور این بازیکن در بوندس‌لیگا قطعی شده باشد. حالا سادیو مانه قراردادی سه‌ساله با بایرن مونیخ به ارزش 250 هزار پوند در هفته به توافق رسید و لیورپول دیگر قادر به استفاده از این مهاجم سنگالی برای فصول بعد نخواهد بود. به نظر، اواسط این هفته تست پزشکی این بازیکن در مونیخ انجام شده و او رسما بازیکن بایرن خواهد شد.

1718294

نشریه میرر در گزارشی مدعی شد سادیو مانه خواستار تبدیل شدن به پردرآمدترین بازیکن لیورپول هنگام امضای قرارداد جدید برای ماندن در آنفیلد شده بود. اما مدیران باشگاه لیورپول حاضر نبودند ساختار پرداخت دستمزد خود را برای حفظ بازیکنی که در ماه آوریل 30 ساله می‌شود، خراب کنند و به همین علت در نهایت توافق حاصل نشد. در حال حاضر این باشگاه برای تمدید قرارداد با محمد صلاح نیز دچار مشکل شده و بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد دیگر شرایط حفظ سادیو مانه با دستمزدی بالا ممکن نبود. حالا او با مبلغی بالغ بر 50 میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شده است.

بدین‌ترتیب سادیو مانه باشگاه لیورپول را با به ثمر رساندن 120 گل در 269 بازی و فتح قهرمان لیگ قهرمانان، لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان، جام حذفی، جام اتحادیه و سوپرجام یوفا به مقصد بایرن مونیخ ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها