کد خبر : 1832372 | 15 تیر 1401 ساعت 16:51 | 20.1K بازدید | 4 دیدگاه

فرانک ریبری:

فقط می‌توانم به بایرن مونیخ تبریک بگویم

فرانک ریبری، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ از انتقال سادیو مانه به این باشگاه خیلی خوشحال است.

فقط می‌توانم به بایرن مونیخ تبریک بگویم

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری یک‌دهه در لباس بایرن مونیخ روزهای شیرین فراوان را برای هواداران این باشگاه رقم زده و به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بایرن تبدیل شد. حالا بایرن مونیخ موفق به جذب یک وینگر چپ فوق العاده دیگر شده و سادیو مانه، ستاره سابق لیورپول از فصل بعد برای این تیم به میدان خواهد رفت. فرانک ریبری بابت این انتقال به بایرن مونیخ و بوندس‌لیگا تبریک گرفته و مدعی شد هواداران این باشگاه به بهترین شکل از سادیو مانه در ابتدای فصل پیش رو استقبال خواهند کرد.

1724012

فرانک ریبری در مورد انتقال ستاره سنگالی به بوندس‌لیگا گفت: "فقط می‌توانم به مدیران باشگاه بایرن مونیخ برای جذب بازیکنی در اندازه‌های سادیو مانه تبریک بگویم و به نظر من این یک انتقال فوق العاده برای بوندس‌لیگا است. البته انتظارات از این بازیکن در ترکیب بایرن مونیخ قطعا بسیار بالا خواهد بود، اما من فکر می‌کنم سادیو مانه می‌تواند شرایط را مدیریت کند و او انتظارات را برآورده خواهد کرد. 

تجربه یک شروع خوب و درخشان برای سادیو مانه در ترکیب بایرن مونیخ بسیار مهم خواهد بود. اما تجربه به من می‌گوید که هواداران باشگاه بایرن کاری می‌کنند که روزهای ابتدایی برای یک بازیکن جدید بسیار آسان‌تر پیش برود و آنها با آغوش باز از بازیکنان جدید تیم خود استقبال می‌کنند."

دیدگاه‌ها