کد خبر : 1838919 | 27 مرداد 1401 ساعت 10:24 | 11K بازدید | 3 دیدگاه

رومینیگه:

بایرن سریع‌ترین خط حمله اروپا را دارد

کارل هاینز رومینیگه، نایب رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم در حال حاضر یکی از بهترین خطوط حمله فوتبال اروپا را در اختیار دارد.

بایرن سریع‌ترین خط حمله اروپا را دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن در این تابستان فعالیت قابل توجهی در بازار نقل و انتقالات داشت و بازیکنانی مانند سادیو مانه و ماتیس دی‌لیخت را به خدمت گرفت. رومینیگه معتقد است که حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات داشت و خریدهای او باعث تقویت خط حمله بایرن شد.
او اسکای اسپورت گفت:" حسن خریدهای خوبی انجام داد. وقتی به بازی اول بایرن نگاه می کنید، به ویژه در خط حمله، می توانید بگویید که هر کاری که آنها انجام دادند، خوب پیش رفت. می توانم خط حمله تیم را سریع ترین خط حمله اروپا توصیف کنم.
آنها با تنوع زیادی بازی می‌کنند و تنها می توانیم حسن و کل باشگاه را تحسین کنیم."

1735337

جدایی روبرت لواندوفسکی مهمترین خبر باشگاه بایرن در این تابستان بوده است. رومینیگه در پاسخ به این سوال که آیا دلش برای این مهاجم لهستانی تنگ شده یا نه، گفت:" بله، اگرچه او دیگر اینجا نیست اما دلم برایش تنگ شده است. در آخر هفته بازی بارسلونا را تماشا می‌کردم و دیدم که او آنجا چطور کار می‌کند. متاسفانه هنوز شرایط آنطور نیست که او می خواست و تصور می‌کرد. اما او در بایرن بازیکن فوق العاده ای بود. او تقریبا در هر دیدار یک گل زد ما نباید فراموش کنیم که به لطف روبرت لواندوفسکی ما جام های زیادی بردیم. قهرمانی در لیگ، چمپیونزلیگ، سوپرجام‌ها، چه داخلی و چه بین المللی."

1733317

رومینیگه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بعد از نقل و انتقالاتی که بایرن در این تابستان داشت، یولیان ناگلزمان برای موفقیت تحت فشار است، گفت:" این موضوع در فوتبال روز دنیا خسته‌کننده شده است. همیشه به دنبال کسی هستیم که فشار را به او منتقل کنیم. فکر می کنم یولیان خوب کار می‌کند. او مربی جوانی است. ما باید در مورد او صبور باشیم."
 

دیدگاه‌ها