کد خبر : 1838928 | 27 مرداد 1401 ساعت 10:59 | 18.4K بازدید | 5 دیدگاه

کارگردان منفور بایرن مونیخ یک‌شبه محبوب شد!

باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد تمدید قرارداد به‌مدت سه سال را به حسن صالح حمیدزیچ ارائه کرده است.

کارگردان منفور بایرن مونیخ یک‌شبه محبوب شد!

به گزارش "ورزش سه"، حسن صالح حمیدزیچ از همان روزهای ابتدایی که پست مدیریت ورزشی را در بایرن مونیخ بر عهده گرفت، کار دشواری برای کسب مقبولیت در بین هواداران این باشگاه داشت. اما بحران بزرگ برای او، جدایی هانسی فلیک در تابستان سال گذشته بود و هواداران بایرن مونیخ صالح حمیدزیچ را عامل رفتن این سرمربی بزرگ و موفق می دانستند. در طول فصل اخبار و شایعات زیادی در مورد اختلاف بین هانسی فلیک و مدیریت ورزشی باشگاه منتشر شد و در نهایت سرمربی باتجربه بایرن ترجیح داد به پیشنهاد تیم ملی آلمان پاسخ مثبت دهد.

1736206

اما اقدامات حسن صالح حمیدزیچ در چند ماه اخیر نظر هواداران و روسای باشگاه را تغییر داده و حالا او تبدیل به مدیر محبوبی شده است. جذب ستاره های بزرگ و باکیفیتی مانند سادیو مانه و ماتیس دی لیخت و فروش روبرت لواندوفسکی با قیمت مناسب، از صالح حمیدزیچ مدیری موفق و کاردان در باشگاه ساخته و حالا بایرن مونیخ قصد ادامه همکاری با او دارد.

قرارداد مدیر بایرن در سال 2023 به اتمام می رسد، اما نشریه کیکر مدعی شد پیشنهاد تمدید قراردادی سه ساله به حسن صالح حمیدزیچ ارائه شده و او احتمالا در هفته های پیش رو و بعد از اتمام پنجره تابستانی، قراردادش را تمدید خواهد کرد. حالا مدیری که تا چند ماه قبل اصلا وجهه خوبی در بین هواداران نداشت، حداقل تا سال 2026 در باشگاه بایرن مونیخ ماندگار خواهد شد.

دیدگاه‌ها