کد خبر : 1843262 | 20 شهریور 1401 ساعت 19:03 | 20.1K بازدید | 11 دیدگاه

رودریگو:

از عملکردم برای رئال مادرید راضی هستم

رودریگو، ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید، مدعی شد در نیمه دوم بازی مقابل مایورکا شرایط برای این تیم خوب پیش رفته است.

از عملکردم برای رئال مادرید راضی هستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در شرایطی موفق شد در خانه خود 1-4 مایورکا را مغلوب کند که ابتدا دروازه خود را باز شده دید. رودریگو، ستاره جوان این تیم در نیمه دوم عملکرد فوق العاده ای داشته و با زدن یک گل انفرادی و ارسال یک پاس گل تماشایی به وینیسیوس جونیور، نقش مهمی در این برتری ایفا کرد. رودریگو در پایان این دیدار تاکید کرد در هر پستی که سرمربی رئال مادرید بخواهد به میدان خواهد رفت.

رودریگو گفت: "بازی دشوار بود و گلی که ابتدا دریافت کردیم کار را برای ما سخت کرد، اما فده والورده یک گل فوق العاده به ثمر رساند و در ادامه اوضاع در نیمه دوم به خوبی برای رئال مادرید پیش رفت.

1744182

پست رودریگو در ترکیب تیم؟ این بستگی به بازی و حریف ما دارد، امروز من از سمت راست کارم را در زمین شروع کردم، اما در ادامه سرمربی به من گفت که بیشتر به سمت داخل بازی کنم، زیرا به نظر نمی رسید فضایی برای بازی کردن در جناحین زمین داشته باشم و من دوست دارم جایی باشم که فرصت کافی برای حرکت وجود داشته باشد.

از ارسال پاس گل و گلزنی در بازی امروز برابر مایورکا راضی هستم. بسیاری می گویند که هر بازیکنی که باشگاه سانتوس را ترک می کند این توانایی را دارد که با شرایط جدید روبرو شده و خودش را تطبیق دهد. من می خواهم هر روز بهتر باشم و نقش بیشتری در ترکیب رئال مادرید ایفا کنم. می خواهم به تمریناتم ادامه داده و برای بهتر شدن در این تیم تلاش کنم."

دیدگاه‌ها