کد خبر : 1844079 | 26 شهریور 1401 ساعت 14:56 | 27.8K بازدید | 10 دیدگاه

فقط کی‌روش می‌توانست این وضعیت را مدیریت کند؟

احمدی: بیرانوند گلر اول ایران در جام‌جهانی است

دروازه‌بان اسبق تیم ملی معتقد است که علیرضا بیرانوند در جام جهانی، در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهد گرفت.

احمدی: بیرانوند گلر اول ایران در جام‌جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، رحمان احمدی دروازه بان اسبق سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران که تجربه کار با کارلوس کی روش را در کارنامه دارد، درخصوص تغییرات روی نیمکت تیم ملی به خبرنگار ورزش سه گفت: بالاخره تصمیمی هایی است  که گرفتند و قبل از اینکه آقای تاج رئیس فدراسیون شود گفته بود که آقای کی روش را می آورد. آنقدر در مورد این اتفاقات صحبت شده که نیازی نیست من بازگو کنم.

او ادامه داد: شکاف بین مربی و بازیکنان در تیم ملی اتفاق افتاد که مدیریت آن سخت شده بود. در مجموع اتفاقات مهمی افتاده که این جابجایی صورت گرفته است. آقای کی روش هشت سال سرمربی تیم ملی کشور ما بوده و شناخت کافی از فوتبال ایران و بازیکنان دارد، ولی نکته منفی این است که او زمان چندانی ندارد.

احمدی اضافه کرد: همه این ها تاثیر گذار است و اگر قرار بود کاری انجام بدهند، باید زودتر انجام می دادند. در این بین این سوال پیش می آید که در این زمان کوتاه تا آغاز جام جهانی، هیچ کدام از مربیان ایرانی نمی توانستند این اوضاع را مدیریت کرده و تیم را جمع کنند؟ فقط کی روش از عهده این کار بر می آمده است؟ به هر حال این اتفاقی است که افتاده و سیاستی در این بین وجود داشته است.

او در مورد اعلام لیست نهایی تیم ملی و حضور ۴ دروازه بان یعنی بیرانوند، نیازمند، حسینی و عابدزاده برای اردوی اتریش توضیح داد: در مجموع دروازه بان هایی هستند که در لیگ خوب کار کردند. امیر هم که در اسپانیا بازی می کند. لیاقتش را داشتند که انتخاب شدند ولی من احتمال می دهم یکی از این چهار نفر خط بخورد و آن هم به تصمیم سرمربی بستگی دارد ولی هر چهار نفر دروازه بان هایی هستند که لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

دروازه بان سابق تیم ملی در مورد اینکه کدام یک از این چهار نفر می توانند در جام جهانی به صورت ثابت در ترکیب تیم ملی به میدان بروند، عنوان کرد: نظر سرمربی مهم  است. فکر می کنم که چون بیرانوند در دوره قبلی جام جهانی بازی کرده و تجربه خوبی دارد، فیکس تیم ملی باشد.

احمدی در پایان در مورد 2 دیدار دوستانه تیم ملی با اروگوئه و سنگال و اینکه با این 2 بازی می توان از نقاط ضعف و قوت اطلاع پیدا کرد یا خیر، افزود: این دو تیم خوب هستند ولی چون فیفا دی های زیادی را از دست دادیم، کمک کمی به کی روش و بازیکنان می کند. ولی امیدوارم شرایطی پیش بیاید که تیم ملی با آمادگی بالا وارد تورنمنت شود زیرا شوخی نیست و در  جام جهانی سه فرصت داریم که با تیم‌های بسیار خوبی باید دیدار کنیم. زمان زیادی را از دست دادیم و امیدواریم در زمان کمی که باقی مانده، آقای کی روش تیم را به شرایط مطلوب برساند.

دیدگاه‌ها