کد خبر : 1844144 | 26 شهریور 1401 ساعت 21:45 | 38.7K بازدید | 12 دیدگاه

بدبیاری ساوت‌گیت؛ حریف ایران یک هافبک از دست داد

کالوین فیلیپس، ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی، در جریان تمرینات این تیم مصدوم شد و ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

بدبیاری ساوت‌گیت؛ حریف ایران یک هافبک از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیم ملی انگلیس از نزدیک به دو ماه دیگر در جام جهانی قطر به میدان می‌رود و یکی از بازی‌های حساس مرحله گروهی را مقابل تیم ملی کشورمان برگزار خواهد کرد؛ امروز سرمربی سه‌شیرها خبر بدی دریافت کرد؛ مصدومیت کالوین فیلیپس، یکی از بازیکنانی که او اخیرا به تیم ملی دعوت کرده بود.

فیلیپس که پیش از بازی برابر وولوز در تمرینات سیتی حضور داشت از ناحیه شانه با آسیب‌دیدگی شدید مواجه شد.

1746025

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند فیلیپس دو بازی انگلیس در لیگ ملتهای یوفا مقابل آلمان و ایتالیا را قطعا از دست داده است و حتی این احتمال وجود دارد که در جام جهانی هم نتواند به میدان برود.

حالا سرنوشت فیلیپس در جام جهانی به تصمیم منچسترسیتی وابسته است. در صورتی که باشگاه به این نتیجه برسد که هافبک انگلیسی‌اش باید شانه خود را به تیغ جراحی بسپارد او مسلما جام جهانی را از دست خواهد داد.

تابستان گذشته که تیم ملی انگلیس به فینال جام ملتهای اروپا رسید فیلیپس در ترکیب سه‌شیرها درخشید و یکی از بازیکنان مهم گرت ساوت‌گیت بود. او در فصل جاری یک بار دیگر هم از ناحیه شانه دچار مشکل شده بود.

1746026

منچسترسیتی این هافبک انگلیسی را با پرداخت 42 میلیون پوند از لیدز به خدمت گرفت اما او در دوران حضور در این باشگاه با سه مصدومیت مواجه شده است. رودری که ملی‌پوش اسپانیایی است در غیاب فیلیپس در فصل جاری در پست او برای سیتی به میدان رفته بود و این هافبک انگلیسی در بازگشت به میدان بار دیگر با مصدومیت مواجه شد.

دیدگاه‌ها