کد خبر : 1845392 | 05 مهر 1401 ساعت 09:15 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوشان نجات غریق به دنبال کسب مدال

مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان از فردا سه‌شنبه در ایتالیا برگزار می‌شود و تیم ایران با ۱۰ ورزشکار زن و مرد در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌رود.

ملی‌پوشان نجات غریق به دنبال کسب مدال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمد ناظری سرمربی تیم ملی نجات غریق با ابراز امیدواری نسبت به مدال آوری تیم در مسابقات قهرمانی جهان گفت: به جرات می توانم بگویم که قویترین تیم را عازم این رقابت ها کرده ایم. 

وی در ارزیابی از شرایط تیم برای شرکت در قهرمانی جهان، افزود: برای آماده سازی تیم ۵ مرحله اردو پیش بینی کرده بودیم که در هر مرحله روند آماده سازی بازیکنان راضی کننده و رو به پیشرفت بود، همین مساله سبب شد تا تیم آماده و خوبی را عازم ایتالیا کنیم.

وی که اولین مدال (طلا) نجات غریق ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را در اختیار دارد در خصوص شرایط مدال آوری ملی پوشان در قهرمانی جهان خاطرنشان کرد: ایران با ترکیب کامل در این مسابقات شرکت کرده و با شرایط خوبی که تیم دارد، امید زیادی به کسب مدال در ایتالیا داریم.

سرمربی تیم ملی نجات غریق اظهار کرد: به جرات می توانم بگویم  در بخش مردان و زنان قوی ترین تیم عازم قهرمانی جهان شده است. 

ناظری در خصوص شرایط دیگر کشورهای شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان و اینکه «آیا شناختی از آنها دارید یا خیر؟ گفت: رقابت کشورهای مختلف در ادوار مختلف و رکورد آنها را بررسی و آنالیز کرده ایم، برخی پیشرفت نسبی داشتند و برخی دیگر دچار افت شدند که البته در این خصوص کرونا بی تاثیر نبوده است.

وی در پایان افزود: مسابقات قهرمانی جهان رویداد بزرگی در نجات غریق محسوب می شود که تمام کشورها با قدرت در آن شرکت می کنند که البته شناخت نسبی به آنها داریم، امیدوارم که بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنیم. 

دیدگاه‌ها