کد خبر : 1847026 | 15 مهر 1401 ساعت 20:55 | 24K بازدید | 14 دیدگاه

حمله پیانیچ به کومان: نه ایده داشت، نه تاکتیک!

میرالم پیانیچ، بازیکن سابق بارسلونا، به شدت از عملکرد رونالد کومان در این تیم انتقاد کرد.

حمله پیانیچ به کومان: نه ایده داشت، نه تاکتیک!

به گزارش "ورزش سه"، پیانیچ در سال 2020 و در جریان معاوضه با آرتور ملو از یوونتوس به بارسلونا پیوست و امیدوار بود که عملکرد خوبش در ترکیب بیانکونری را در این تیم نیز ادامه دهد. 
او در حالی به نوکمپ قدم گذاشت که در آن زمان بسیاری این بازیکن را یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال اروپا می‌دانستند اما شرایط به شکلی که می‌خواست پیش نرفت و او نتوانست در اسپانیا به دوران اوج برگردد. 
کومان در زمان حضورش در بارسا نشان داد که اعتقادی به این بازیکن ندارد و او به صورت قرضی به بشیکتاش رفت و پس از اخراج این مربی هلندی نیز خوشحالی‌اش را در شبکه‌های اجتماعی نشان داد. 

1573586
این بازیکن اهل بوسنی در گفتگو با مجله اسپانیایی Que t’hi Jugues درباره کومان اظهار داشت:« وقتی جلسات تمرینی او را دیدم واقعا شگفت‌زده شدم. ما قبل از هر بازی به هیچ وجه برای آن بازی آماده نمی‌شدیم. جلسات تمرینی در دوران حضور او نه فشاری نداشت، نه تاکتیک و نه ایده‌ای در کار بود.»
پیانیچ با تمجید از ژاوی در زمان حضورش در بارسا اضافه کرد:« او از زمانی که به این تیم آمد به صراحت به ما گفت که شرایط تغییر کرده است و ما باید در هر جلسه تمرینی بسیار بدویم و برای حضور در هر بازی آماده باشیم.»
پیانیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از بارسا جدا شد و به الشارجه پیوست تا در 32 سالگی به حضورش در فوتبال اروپا پایان داده باشد. 
 

دیدگاه‌ها