کد خبر : 1849604 | 01 آبان 1401 ساعت 11:05 | 10.3K بازدید | 6 دیدگاه

تصمیم ساوت‌گیت: فهرست مخفیانه برای جام جهانی

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، تصمیم جالبی را در انتخاب بازیکنانش برای جام جهانی 2022 قطر گرفته است.

تصمیم ساوت‌گیت: فهرست مخفیانه برای جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر باقی مانده و انگلیس در روز اول این رقابت‌ها باید به مصاف تیم ملی ایران برود.
این تیم فهرست 55 نفره ابتدایی از بازیکنانش را به فیفا ارسال کرده که باید پیش از آغاز جام جهانی به 26 بازیکن کاهش پیدا کند اما نکته جالب اینجاست که این فهرست مخفیانه است و هیچ یک از بازیکنان نمی‌دانند که آیا نام‌شان در این فهرست قرار گرفته است یا خیر.
بازیکنانی که در آستانه حذف از این فهرست هستند یا در دیدارهای ملی اخیر جایی در فهرست سه شیرها نداشتند، امیدوارند که ساوت‌گیت را برای دعوت کردن‎‌شان به اردوی تیم ملی متقاعد کرده باشند اما برای این که بفهمند آیا موفق به انجام این کار شده‌اند یا خیر باید تا 14 نوامبر صبر کنند.
روزنامه دیلی میل با انتشار این خبر مدعی شده است که هدف سرمربی انگلیس از چنین کاری این است که تمرکز بازیکنان را برهم نزند و برنامه‌هایش را در آستانه جام جهانی لو ندهد.
ساوت‌گیت در طول یک سال گذشته تحت فشار شدیدی قرار گرفته است و این اتفاق با نتایج این تیم در لیگ ملت‌های اروپا تشدید شد. با این حال، او همچنان معتقد است که بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی کشورش است. او ماه گذشته در این باره گفت:«من باور دارم که من فرد درستی برای هدایت تیم ملی در جام جهانی هستم. فکر می‌کنم ثبات این تیم به این شکل بیشتر است و هیچ شکی در این باره وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها