کد خبر : 1856260 | 08 آذر 1401 ساعت 12:06 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراف بازیکنان اروگوئه: برای پیروزی نرفته بودیم

بازیکن تیم ملی اروگوئه اعتراف کرد که آنها برای کسب پیروزی برابر پرتغال وارد زمین نشده بودند.

اعتراف بازیکنان اروگوئه: برای پیروزی نرفته بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در یک بازی برتر، توانست با 2 گل از سد اروگوئه عبور کند. خوزه ماریا خیمنز بازیکن تیم ملی اروگوئه پس از این شکست گفت: همان چیزی که در بازی اول رخ داد، اینجا نیز تکرار شد. ما برای برد به میدان نرفتیم. ما کمی با تردید وارد زمین شدیم. ما از این نتیجه ناراحتیم چرا که در تیم، بازیکنان بزرگی داریم. اما این بازیکنان بزرگ، نتوانسته اند به بهبود سبک بازی ما کمک کنند.

او افزود: باید وقتی وارد میدان می‌شوید، ذهنیتتان را تغییر دهید. باید بدانید از بازی چه می خواهید و برای پیروزی تلاش کنید. این نگرش که نمی توانید اوضاع را تغییر دهید، باعث می شود تا همه ما از این تلاش عظیم در جریان بازی خسته شویم.

او گفت: یک فشنگ دیگر برای ما باقی مانده است، ما از جانمان می‌گذریم تا به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کنیم. حیف است اگر به آنچه استحقاق داریم، نرسیم. اما ما این شکست را ورق می زنیم. ما یک فینال دیگر داریم، به ما اعتماد کنید، همه چیز را پشت سر می‌گذاریم. از تساوی عایدی نداریم و برای برد تلاش خواهیم کرد.

جورجیان د آراسکاتا نیز گفت: اکنون کارمان سخت شده است. در نیمه دوم چند موقعیت برای رسیدن به گل تساوی داشتیم ولی نتوانستیم استفاده کنیم. وقتی شما در حال انجام بازی هجومی هستید، فضاهای بیشتری برای حریف وجود دارد. سعی کردم توپ را به هم‌تیمی‌هایم برسانم و موقعیتی ایجاد کنم. ما باید برای بازی بعدی قوی بمانیم، زیرا یک فینال در پیش داریم.

دیگو آلونسو، سرمربی اروگوئه‌ای نیز به محض پایان بازی در مصاحبه با تلویزیون این کشور گفت: اول باید این شکست را هضم کنیم و سپس شروع به آماده سازی برای بازی بعدی کنیم. برای صعود باید حتما برنده شویم. بازیکنان باید تلاش کنند. خوش‌بینی و ایمان را از دست ندهید و به تلاش بیشتر اصرار کنید. بازی بعدی برای ما مهم است. همه تلاشمان را در زمین می گذاریم تا به پیروزی برسیم و به دور بعد صعود کنیم.

دیدگاه‌ها