کد خبر : 1856742 | 10 آذر 1401 ساعت 17:50 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

په په: جاه طلبیم و قهرمانی جهان را می‌خواهیم

په په معتقد است پرتغال می تواند قهرمان جام جهانی شود و این هدف در ذهنیت بازیکنان وجود دارد.

په په: جاه طلبیم و قهرمانی جهان را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال پس از دو پیروزی با ارزش برابر غنا و اروگوئه صعودش به یک هشتم نهایی جام جهانی را قطعی کرده و فردا به یک تساوی برابر کره جنوبی نیاز دارد تا صدرنشینی اش نیز قطعی شود.

1773343

په په، مدافع باتجربه پرتغال، در نشست خبری این بازی گفت:«وقتی مصدوم شدم، نمی توانستم بخوابم و به این فکر می کردم تا هر چه سریعتر ریکاوری کنم و به جام جهانی برسم. می خواستم در یک جام جهانی دیگر به پرتغال کمک کنم. مسیری طولانی طی شد ولی بالاخره خودم را به موقع رساندم. حالا همه چیز تمام شده و اینجا هستم. باید رو به جلو نگاه کرد و به فکر فتح جام جهانی بود. ما تیم جاه طلبی هستیم.»

په په ادامه داد:«این آخرین جام جهانی من است؟ نمی دانم. فقط می خواهم از حضور در این رقابت ها لذت ببرم. اینکه در ترکیب ثابت نیستم، اهمیتی ندارد. برای آنتونیو سیلوا بهترین ها را می خواهم و او همان مسیری را طی می کند که روبن دیاز در جام جهانی 2018 طی کرد. من هر زمان مربی بخواهد آماده خدمت به تیم ملی هستم.»

شانس پرتغال برای قهرمانی:«با همین هدف به جام جهانی آمده ایم و برایش تلاش می کنیم. این مهمترین جام برای هر فوتبالیستی است. اگر با ایده‌های مربی پیش برویم، به هدف نزدیک‌تر خواهیم شد. بگذارید یک مثال بزنم. تنها با گوجه و پیاز نمی توان سالاد درست کرد. باید مواد دیگری کنار هم قرار بگیرند تا یک سالاد درست شود. برای قهرمانی جام جهانی نیز باید همه ابزارهای لازم را به کار بگیریم. باید یک تیم متحد باشیم. هدف ما نیز چیزی جز این نیست.»

کره جنوبی:«آنها بازیکنان بسیار چابک و خوبی دارند. دو بازی قبلی کره را تماشا کرده‌ام و باید بگویم که آنها بسیار خوب سازماندهی شده اند و می دانند که در زمین چه کار باید بکنند. من به بازیکن خاصی اشاره نمی کنم و ترجیح می دهم برای کل تیم‌شان ارزش قائل شوم. من این شانس را داشته ام که با پائولو بنتو(مربی کره) کار کنم و می دانم که او چه ایده هایی دارد.»

دیدگاه‌ها