کد خبر : 1856921 | 11 آذر 1401 ساعت 17:39 | 31K بازدید | 13 دیدگاه

پرتغال تیم B را مقابل کره جنوبی گذاشت!

نفرات آغاز کننده بازی برای پرتغال برابر کره جنوبی از سوی فرناندو سانتوس معرفی شدند.

پرتغال تیم B را مقابل کره جنوبی گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال پرتغال با کسب دو پیروزی مقابل غنا و اروگوئه زودتر از همه رقبای خود صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ را قطعی کرد و در حال حاضر با ۶ امتیاز و دو امتیاز بیشتر نسبت به غنا، در صدر جدول گروه H قرار گرفته است.

یاران کریستیانو رونالدو که حتی با وجود شکست و البته عدم برتری غنا، صدرنشینی خود را در مرحله گروهی تثبیت می‌کنند، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه اجوکیشین‌سیتی در شرایطی به مصاف کره جنوبی می‌روند که حریف آنها فقط نیاز به برد دارد.

دیوگو کاستا، په‌په، آنتونیو سیلوا، ژوائو کانسلو، دیوگو دالوت، روبن نوس، ماتئوس نونس، ژوائو ماریو، ویتینیا، ریکاردو هورتا و کریستیانو رونالدو ۱۱ بازیکن آغاز کننده بازی برای پرتغال هستند که با نظر فرناندو سانتوس در ترکیب این تیم حضور دارند.

پرتغال که صعودش را قطعی کرده و پیش‌بینی می‌شود بدون دردسر صدرنشین خواهد شد، امشب با ۶ تغییر در ترکیب خود نسبت به دیدار اخیرش برابر اروگوئه وارد زمین می‌شود و سانتوس تصمیم گرفته به برخی از نفرات‌اش استراحت بدهد.

روبن دیاس، نونو مندس، ویلیام کاروالهو، برناردو سیلوا، برونو فرناندس و ژوائو فیلیکس نسبت به دومین بازی پرتغال در جام جهانی، امشب در ترکیب ابتدایی دیدار با کره جنوبی قرار نگرفته‌اند و جای خود را به آنتونیو سیلوا، دیوگو دالوت، ماتئوس نونس، ژوائو ماریو، ویتینیا و ریکاردو هورتا داده‌اند.

1773908

دیدگاه‌ها