کد خبر : 1859257 | 24 آذر 1401 ساعت 00:47 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

خیال خروس‌ها را یک تعویضی راحت کرد؛

گلزن غیرمنتظره فرانسه ۴۴ ثانیه زمان خواست(عکس)

خیال فرانسه را یک بازیکن تعویضی ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین راحت کرد.

گلزن غیرمنتظره فرانسه ۴۴ ثانیه زمان خواست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه در دقیقه ۵ نیمه نهایی جام جهانی دروازه مراکش را باز کرد و با چنگ و دندان این گل را تا پایان نیمه اول نگه داشت، اما در نیمه دوم نزدیک بود با فشار حملات و موقعیت‌های خطرناک و پرشمار شاگردان ولید رکراکی دروازه‌اش را باز شده ببیند که این اتفاق نیفتاد و در سمت مقابل، روی یک ضدحمله گل دوم را هم توسط راندل کولو موانی زد.

دیدیه دشان در شرایطی که مراکش به شدت برای زدن گل تساوی و کشیدن بازی به وقت‌های اضافه تلاش می‌کرد، با تغییرات خود در ترکیب فرانسه شرایطی به وجود آورد تا روند بازی به سمت تیمش برگردد و بتوانند توسط یک بازیکن تعویضی به گل دوم دست پیدا کرده و خیال‌شان را برای فینالیست شدن راحت کنند.

1780444

راندل کولو موانی که قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ در فهرست فرانسه قرار نگرفته و پس از مصدومیت کریستوفر انکونکو جانشین او در لیست نهایی خروس‌ها شد، در دقیقه ۷۹ دیدار نیمه نهایی مقابل کرواسی به‌عنوان یار جانشین به زمین آمد و توانست با زدن گل دوم کاری کند تا مراکش هم دیگر آن انگیزه قبلی را برای جبران نداشته باشد.

مهاجم ۲۴ ساله فرانسه در دقیقه ۷۹ وارد زمین شد و پس از اینکه موقعیت‌سازی تورام و شوت کیلیان امباپه ریباند شد، در مقابل دروازه خالی مراکش به راحتی گلزنی کرد تا تعویض طلایی دیدیه دشان در بازی نیمه نهایی جام جهانی لقب بگیرد.

1780447

راندال کولو که ۴۴ ثانیه پس از ورود به زمین دروازه مراکش را باز کرد، سومین گل سریع تاریخ جام جهانی را به‌عنوان یک بازیکن تعویضی به ثمر رساند.

سریع‌ترین بازیکن تعویضی که موفق به گلزنی شده، مورالس است که در جام جهانی ۲۰۲۲ توانست در جریان دیدار اروگوئه و سنگال ۱۶ ثانیه پس از ورود به زمین این کار را انجام دهد و ابه ساند، بازیکن دانمارک هم در جام جهانی ۱۹۹۸ موفق شد ۲۶ ثانیه بعد از حضور در بازی برابر نیجریه گلزنی کند.

1780445

دیدگاه‌ها