کد خبر : 1861799 | 08 دی 1401 ساعت 15:01 | 37K بازدید | 9 دیدگاه

دیوانه‌بازی های ادامه‌دار مارتینز

مقایسه مدافعان آرژانتین با اسب‌: این دیبوی دیوانه!

استوری جدید دیبو مارتینز در اینستاگرام و مقایسه مدافعان آرژانتین با اسب، واکنش‌های زیاد و جالبی را به همراه داشت.

مقایسه مدافعان آرژانتین با اسب‌: این دیبوی دیوانه!

به گزارش "ورزش سه"، بیش از 10 روز از فینال جام جهانی گذشته و آرژانتینی ها خیلی زود دلتنگ این رقابت ها شده اند. بسیاری گل های آرژانتین در بازی فینال و ضربات پنالتی تعیین کننده که امیلیانو مارتینز نقش اول آن بود را مرور می کنند و به نوعی جشن ها در آرژانتین همچنان ادامه دارد. دیبو مارتینز اما به شکلی دیگر دلتنگ جام جهانی است. گلری که نقش مهمی در قهرمانی آلبی سلسته داشت، با انتشار عکسی عجیب و جالب در استوری اینستاگرامش، از چهار هم تیمی خود یاد کرد.

1786002

دیبو تصویری خندان از خود که پشت سرش چهار اسب دیده می شوند را منتشر کرد و چهار مدافع آلبی سلسته، جرمن پِسِشا، لیساندرو مارتینز، نیکولاس اوتامندی و کریستین رومرو را تگ کرد و نوشت:«دلم براشون تنگ شده.»

این یکی از خنده دارترین استوری های دیبو مارتینز بود و مدافعانی که به او در جریان بازی های جام جهانی کمک کردند را به شیوه ای عجیب به یاد آورد.
در شبکه های اجتماعی تعابیر مختلفی از این استوری شده و بسیاری معتقدند دیبو می خواسته به این طریق، قدرت و استحکام مدافعان آلبی سلسته را با قدرت یک اسب مقایسه کند.

1786003
واکنش ها به این استوری در شبکه های اجتماعی مطابق انتظار سریع و زیاد بود. دیبو مارتینز پس از اینکه بازی استون ویلا برابر لیورپول را از دست داد و تیمش 1-3 شکست خورد، قرار است یکشنبه به بیرمنگام برگردد و در تمرینات ویلا حاضر شود. جایی که اونای امری، مربی ویلا، منتظر او است تا در مورد چند واکنش جنجالی اش پس از قهرمانی آرژانتین و نیز در جشن های خیابانی با او صحبت کند.

دیدگاه‌ها