کد خبر : 1862107 | 10 دی 1401 ساعت 13:13 | 27.3K بازدید | 14 دیدگاه

طعنه کونته به مارتینز: در حد لوریس نیستی

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید امیلیانو مارتینز فاصله زیادی با هوگو لوریس دارد.

طعنه کونته به مارتینز: در حد لوریس نیستی

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف استون ویلا برود. 
این بازی از جذابیت بسیاری برخوردار است چون تکرار تقابل دو دروازه‌بان در فینال جام جهانی 2022 قطر است که چند هفته قبل برگزار شد و با پیروزی مارتینز به پایان رسید. 
درخشش این دروازه‌بان در ضربات پنالتی باعث شد که جام قهرمانی به شاگردان لیونل اسکالونی برسد و لوریس نتواند برای دومین دوره متوالی این جام ارزشمند را با خودش به فرانسه ببرد. 
اظهارات مارتینز در چند روز اخیر و کنایه‌های او به بازیکنان مختلف فرانسه باعث شد که بسیاری از رفتار او انتقاد کنند و حالا کونته هم مدعی شده که او راهی طولانی برای رسیدن به سطح لوریس در پیش دارد. 

1786003


سرمربی تاتنهام در این باره به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم اگر بخواهیم درباره لوریس حرف بزنیم اتلاف وقت است چون عملکرد او گویای همه چیز است. ما درباره یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیا در 10 سال گذشته حرف می‌زنیم. مارتینز قهرمان جام جهانی شد و نقش مهمی در این قهرمانی داشت اما حالا شرایط سختی دارد چون باید نشان دهد که واقعا بهترین است.»
او با اشاره به تجربه لوریس اضافه کرد:« هوگو از تجربه زیادی برخوردار است. مارتینز جوان‌تر است و اگر می‌خواهد به سطح لوریس برسد باید بداند که تلاش زیادی نیاز دارد. او قهرمان جام جهانی شد و مهارهای مهمی داشت اما هنوز جای پیشرفت زیادی دارد.»
 

دیدگاه‌ها