کد خبر : 1869336 | 19 بهمن 1401 ساعت 16:01 | 40.6K بازدید | 27 دیدگاه

گریه فاتی از ناراحتی پس از فینال سوپرجام اسپانیا!

آنسو فاتی از اینکه در فینال سوپرجام اسپانیا برابر رئال در دقایق پایانی به زمین رفت، به قدری غمگین بود که در رختکن بغضش شکست.

گریه فاتی از ناراحتی پس از فینال سوپرجام اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی به تدریج در حال ناامید شدن از بارسلوناست و حالا بیشتر از قبل به جدایی فکر می کند. فاتی که در دو سه سال اخیر با چند مصدومیت شدید روبرو شده و به همین دلیل هنوز نتوانسته به فرم خوب خود برگردد، معتقد است ژاوی به او اعتماد لازم را ندارد و برای بازگشت به فرم خوب خود باید چند بازی متوالی در ترکیب ثابت باشد اما این فرصت نصیب او نمی شود.

1763187

ژاوی اخیرا در پاسخ به شایعه پیشنهاد یونایتد به فاتی با قاطعیت گفت که به فاتی اطمینان دارد و او از بارسا تکان نمی خورد ولی طبق ادعای اسپورت، فاتی آینده خود در بارسا را مبهم می بیند.

1799882

داریو مونتِرو، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو، فاش ساخت که فاتی پس از فینال سوپرجام اسپانیا تصمیم به جدایی گرفته و می خواهد در پایان فصل از بارسا برود مگر اینکه شرایطش تغییر کند. فاتی در فینال برابر رئال از دقیقه 89 به جای گاوی وارد زمین شد و از این اتفاق به قدری ناراحت بود که در رختکن بغضش شکست و گریه کرد. این در حالی است که بازیکنان بارسا در رختکن به خاطر پیروزی برابر رئال جشن گرفته بودند. فاتی باور نمی کرد که برای ژاوی تبدیل به بازیکنی شده که فقط برای تلف کردن وقت به میدان فرستاده می شود. فاتی معتقد است ژاوی بر خلاف آنچه در نشست های خبری می گوید، اعتماد کافی را به او ندارد.

دیدگاه‌ها