کد خبر : 1897946 | 08 فروردين 1402 ساعت 21:58 | 33K بازدید | 2 دیدگاه

نبرد بین رامین و صادق:

رقابتی که از پرسپولیس به تیم ملی کشیده شد!

امیر قلعه نویی کار آسانی برای انتخاب مدافع راست ثابت خود در ماه‌های آتی نخواهد داشت.

رقابتی که از پرسپولیس به تیم ملی کشیده شد!

به گزارش "ورزش سه"، روزهای ابتدایی حضور صادق محرمی در ترکیب پرسپولیس مصادف با مشکلات رامین رضاییان با برانکو شد و این مدافع شمالی علی‌رغم حضور بازیکنانی مانند رامین و حسین ماهینی در رختکن پرسپولیس، توانست خود را در ادامه به سرمربی کروات تیمش تحمیل کند. اما دوران حضور صادق در پرسپولیس خیلی طولانی نبود و این بازیکن تصمیم گرفت خیلی زود لژیونر شود. حالا و بعد از گذشت حدود پنج سال از آن روزها، دوباره رقابت جالبی بین صادق محرمی و رامین رضاییان، این بار برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی شکل گرفته است.

در اولین بازی سرمربی باتجربه تیم ملی ایران از رامین رضاییان در پست مدافع راست بهره برد و این بازیکن نیز نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد. اما در دومین دیدار، این صادق محرمی، مدافع لژیونر فوتبال ایران و بازیکن شاغل در لیگ کرواسی بود که در بین 11 بازیکن ابتدایی قرار گرفت و البته او در ابتدای نیمه دوم جای خود را به رقیبش داد.

این روند نشان می‌دهد امیر قلعه نویی در مورد این پست هنوز به جمع‌بندی نرسیده و احتمالا در ماه‌های آتی و پیش از شروع جام ملت‌های آسیا، رقابت سختی بین رامین رضاییان و صادق محرمی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها