کد خبر : 1923374 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 20:53 | 33.2K بازدید | 2 دیدگاه

مالک رکسهام: گرت بیل، بیا و برای ما بازی کن!

راب مک‌الهنی، یکی از مالکان رکسهام که از ستاره‌های هالیوود است، می‌گوید قصد دارد گرت بیل را راضی کند تا بازنشستگی را ترک کند و به این تیم ملحق شود.

مالک رکسهام: گرت بیل، بیا و برای ما بازی کن!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صعود رکسهام به لیگ دسته چهار انگلیس گرت بیل از جمله چهره‌های سرشناسی بود که این موفقیت را به رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، مالکان هالیوودی این باشگاه، تبریک گفت.

رکسهام روز شنبه با پیروزی مقابل بورهام صعود خود به لیگ دو که لیگ دسته چهارم انگلیس محسوب می‌شود را قطعی کرد. رکسهام با مالکان خود که ستاره‌های هالیوود هستند به یک پدیده در دنیای فوتبال تبدیل شده و بعد از این صعود تعداد زیادی از چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال و هنر این موفقیت را تبریک گفتند.

1832907

گرت بیل، ستاره سابق فوتبال ولز، که اخیرا کفش‌ها را آویخت و بازنشسته شد از جمله چهره‌هایی بود که با پیامی خطاب به راب مک‌الهنی صعود تیم او را تبریک گفت. اما این مالک رکسهام فرصت را غنیمت دانست و گفت تلاش خواهد کرد گرت بیل را راضی کند تا بازنشستگی را کنار بگذارد و دست‌کم برای یک فصل با پیراهن رکسهام بازی کند.

گرت بیل، از محلی که انتظار می‌رفت، یعنی زمین گلف، ویدیویی خطاب به مک‌الهنی منتشر کرد و گفت از موفقیت رکسهام شگفت‌زده و خوشحال شده است. ستاره هالیوودی به این پیام گرت بیل پاسخ داد و نوشت: "هی گرت بیل، بیا گلف بازی کنیم. قول می‌دهم چهار ساعت سعی نکنم راضی‌ات کنم تا بازنشستگی را کنار بگذاری و برای یک فصل جادویی، آخرین فصل، به ما ملحق بشوی".

1857144

با اینکه فیل پارکینسون، رئیس باشگاه رکسهام، تایید کرد که این باشگاه برای حضور دوباره‌اش در لیگ دسته دو که زیرمجموعه لیگ فوتبال انگلیس EFL است به دنبال جذب بازیکنان جدید خواهد بود ولی گرت بیل از زمان حضور در جام جهانی 2022 با تیم ملی ولز دیگر در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفته است. باید دید آیا ستاره ولزی در نهایت به پیشنهاد مک‌الهنی پاسخ مثبت داده و بار دیگر او را در میادین فوتبال خواهیم دید؟

دیدگاه‌ها