کد خبر : 1943234 | 20 خرداد 1402 ساعت 19:46 | 20.4K بازدید | 15 دیدگاه

فینال سی‌ال: پیراهن شماره 23، هدیه فیفا به اردوغان

در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که امشب در استانبول برگزار می‌شود، جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، دیدار کرد.

فینال سی‌ال: پیراهن شماره 23، هدیه فیفا به اردوغان

به گزارش "ورزش سه"، شهر استانبول ترکیه امشب میزبان بزرگ‌ترین مسابقه فوتبال قاره اروپاست: فینال لیگ قهرمانان که بین دو تیم منچسترسیتی و اینتر در استادیوم آتاترک این شهر برگزار می‌شود.

چند ساعت پیش از شروع این مسابقه جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، که برای تماشای فینال به استانبول سفر کرده است در این شهر به دیدار رجب طیب اردوغان رفت و پیراهنی منقش به نام او و شماره 23 را به همراه یک بازوبند کاپیتانی به رئیس‌جمهور ترکیه اهدا کرد. بعد از این مراسم جلسه اینفانتینو و اردوغان پشت درهای بسته ادامه پیدا کرد.

1885479
1885480

کمی بعد الکساندر چفرین، رئیس یوفا، که برای حضور در فینال لیگ قهرمانان وارد فرودگاه استانبول شده بود با اردوغان دیدار کرد.

اینفانتینو در ماه مارس برای یک دوره چهار ساله مجدد به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد. دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه با صدور اطلاعیه‌ای کوتاه اعلام کرد جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، و الکساندر چفرین، رئیس یوفا، بعد از ورود به فرودگاه استانبول در مهمانسرای دولتی این فرودگاه با رئیس‌جمهور اردوغان دیدار کردند.

1885481

دیدگاه‌ها