کد خبر : 1943285 | 20 خرداد 1402 ساعت 22:43 | 21.1K بازدید | 2 دیدگاه

آنها شاید بتوانند هالند را بگیرند، اما...

پیام ناامیدکننده سرمربی کروات برای اینتر

اسلووان بیلیچ، سرمربی کروات، از شبی بسیار سخت برای خط دفاعی اینتر در فینال چمپیونزلیگ صحبت کرد.

پیام ناامیدکننده سرمربی کروات برای اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان و منچسترسیتی از ساعت 22:30 برگزار کننده دیدار پایانی فینال چمپیونزلیگ در ورزشگاه آتاتورک استانبول هستند. استفان بیلیچ، سرمربی کروات که سابقه هدایت بشیکتاش ترکیه را هم دارد در گفت‌وگو با رسانه ترکیه‌ای ملیت نظرات جالبی در مورد این فینال ارائه کرد:

اینتر یا سیتی؟
شاید همه طرفدار سیتی باشند. آنها لیگ برتر و جام حذفی را برده‌اند و از نظر فنی و فیزیکی فوق العاده هستند. همه بازیکنان کلیدی سیتی در حال حاضر در فرم ایده‌آلی قرار دارند. اما من با آنهایی هم عقیده‌ام که می‌گویند در فینال نمی‌توان از یک تیم طرفداری کرد. فینال فقط یک بازی است و فقط برتری فنی در آن کافی نیست.

مزیت‌های اینتر
شاید اینتر در سری A روزهای بدی را پشت سر گذاشت، اما آنها در زمان مناسب فرم ایده‌آل خود را به دست آوردند. اینتر در حال حاضر شرایط خوبی دارد و می‌داند که چه موقع دفاع کند و چه موقع ضدحمله. این می‌تواند یک مزیت برای آنها باشد ولی اینتر برای اینکه شانس قهرمانی داشته باشد باید انسجام دفاعی بالایی داشته باشد.

1885633

نسخه‌ای برای اینتر
این طبیعی است که سیتی تیم محبوب فینال باشد. آنها روی کاغذ همه چیز را برای قهرمان شدن دارند. ایلکا گوندوغان بهترین بازیکن حال حاضر این تیم است. او از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد. سیتی سبک متفاوتی از فوتبال را با گواردیولا ارائه می‌کند و برای متوقف کردن خط حمله این تیم اینتر باید صبور و سریع بازی کند.

ارلینگ هالند!
آنها شاید بتوانند هالند را متوقف کنند، اما با 2-3 نفر دیگری که کنارش هستند چه کار خواهند کرد؟! گریلیش، کوین دی‌بروینه، ایلکای گوندوغان و... . اینجاست که هالند می‌تواند فضا ایجاد می‌کند. فکر کنم این اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها