کد خبر : 1944252 | 24 خرداد 1402 ساعت 23:50 | 60K بازدید | 16 دیدگاه

مجازات سنگین مودریچ برای ستاره لیورپول (عکس)

کودی خاکپو تاوان سنگین اشتباه مقابل لوکا مودریچ را با یک خطای پنالتی پرداخت.

مجازات سنگین مودریچ برای ستاره لیورپول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هلند با تک گل دونیل مالن نیمه اول بازی با کرواسی در نیمه نهایی لیگ اروپا را با برد پشت سر گذاشت. این برتری اما در نیمه دوم تنها 10 دقیقه دوام داشت و کرواسی روی اشتباه کودی خاکپو و هوشیاری لوکا مودریچ صاحب یک ضربه پنالتی شد و گل مساوی را زد.

کرواسی برای زدن گل تساوی پرس از زمین حریف را در دستور کار قرار داده بود و روی همین تاکتیک نیز توانست به گل برسد. کودی خاکپو، ستاره جوان لیورپول که در ترکیب تیم ملی هلند برای این بازی حضور داشت، برای کمک به خط دفاعی عقب کشیده بود؛ او درست مقابل محوطه جریمه خودی و در چند قدمی لوکا مودریچ مرتکب اشتباهی عجیب شد و توپ را لو داد.

1887366

مودریچ که از دستپاچگی خاکپو در این صحنه مطلع شده بود توپ را از او ربود و ستاره جوان لیورپول برای متوقف کردن این بازیکن فقط یک راه داشت؛ خاکپو در حالی که مودریچ خیلی سریع خود را به محوطه جریمه رسانده بود از پشت او را گرفت و نقش بر زمین کرد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد.

خطای واضح خاکپو جایی برای تردید داور باقی نگذاشت تا کرواسی، در حالی که رونالد کومان به شدت در کنار زمین عصبانی بود، صاحب ضربه پنالتی شود؛ ضربه‌ای که آندری کراماریچ آن را به گل تساوی کروات‌ها تبدیل کرد.

دیدگاه‌ها