کد خبر : 1944267 | 25 خرداد 1402 ساعت 00:42 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

کامبک کرواسی در دقیقه 6+90 از دست رفت

دکویپ و اکران مجدد گل قهرمانی پرسپولیس! (عکس)

نوآ لانگ در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده گل تساوی هلند مقابل کرواسی را به ثمر رساند.

دکویپ و اکران مجدد گل قهرمانی پرسپولیس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کرواسی بعد از شکست در نیمه اول دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا مقابل هلند، دو گل در نیمه دوم به این تیم زد تا در آستانه رقم زدن یک کامبک شیرین و صعود به فینال قرار بگیرد؛ تنها چند ثانیه به تحقق این اتفاق باقی بود که هلندی‌ها بازی را به تساوی کشاندند.

هلندی‌های حاضر در ورزشگاه دیوکپ روتردام باورشان نمی‌شد که شاگردان رونالد کومان در عرض 15 دقیقه پیروزی را با شکست عوض کرده و در آستانه از دست دادن فینال لیگ اروپا قرار دارند.

1887386

بازیکنان هلند برای جلوگیری از این اتفاق نه‌چندان خوشایند در دقایق پایانی کار چهره‌ای کاملا تهاجمی به خود گرفته بودند؛ جاستین بیلو هم حتی دروازه را ترک کرده بود و خود را به محوطه جریمه حریف رسانده بود تا در ضربات ایستگاهی کمک کند؛ 6 دقیقه وقت تلف شده، آخرین فرصت لاله‌های نارنجی بود.

چند موقعیت خوب در این لحظات از دست رفت تا این که طی یک حمله همه جانبه که آخرین شانس هلندی‌ها محسوب می‌شد دروازه کرواسی فرو ریخت. هلندی‌ها که سانترهای پی در پی را در دستور کار خود قرار داده بودند با دفاع بی‌نقص مدافعان کرواسی مواجه می‌شدند که توپ‌ها را یکی پس از دیگری دفع می‌کردند؛ روی ریباند یکی از همین توپ‌ها اما بالاخره هلند توانست به گل برسد. نوآ لانگ که روی نقطه پنالتی در نظاره‌گر نبرد تن به تن هم‌تیمی‌هایش با مدافعان حریف بود با یک شوت روی پای زیبا توپی که برگشت داده شده بود را وارد دروازه کرد تا تیمش را از شکست نجات دهد و کار را به وقت‌های اضافه بکشاند.

1887451

این گل شباهت زیادی به گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر 87 داشت که سپهر حیدری آن را در دقایق تلف شده بازی با سپاهان زد و ورزشگاه آزادی را منفجر کرد.

دیدگاه‌ها