کد خبر : 1944329 | 25 خرداد 1402 ساعت 10:46 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: وقت قهرمانی است

رویارویی اسپانیا و ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌‌های اروپا در میان عناوین اصلی روزنامه‎‌های چاپ امروز اسپانیا قرار گرفته است.

روزنامه‌های اسپانیا: وقت قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی ایتالیا و اسپانیا به میزبانی شهر انسخده هلند بازی نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا را برگزار خواهند کرد.
برنده این دیدار در فینال به مصاف کرواسی می‌رود که شب گذشته در یک بازی تماشایی هلند را با نتیجه 4-2 شکست داد و جواز صعود را به دست آورد.

روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا در میان توجه به اخبار نقل و انتقالاتی، به این بازی حساس هم در میان عناوین اصلی‌شان اشاره کرده‌اند:

1887502

مارکا با چاپ عکسی از سه ستاره اسپانیا که در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به قهرمانی رسیده‌اند، به استقبال رویارویی جذاب اسپانیا و ایتالیا رفته است: "وقت قهرمان‌ها: تیم ملی اسپانیا به دنبال تکرار حضور در فینال لیگ ملت‌هاست." اسپانیا سال گذشته به فینال رسید اما برابر فرانسه شکست خورد و دستش به جام نرسید.
"پاری سن ژرمن و امباپه به بن بست رسیده‌اند" هم تیتری است که به اتفاقات بین مهاجم فرانسوی و باشگاهش در بازار نقل و انتقالات می‌پردازد.

1887503

روزنامه آ.س هم عنوان اصلی امروزش را با عکس جود بلینگام در تمرینات تیم ملی انگلیس به انتقال این بازیکن به رئال مادرید اختصاص داده است: "کهکشانی تا سال 2029".

1887504

"ویتور روکه بله" روی جلد موندودیپورتیوو به نهایی شدن انتقال بازیکن 18 سال اتلتیکوپاراناننزه برزیل اختصاص دارد. این روزنامه خبر داد این انتقال می‌تواند یا طی روزهای آینده رقم بخورد یا اینکه بازیکن در ژانویه به بارسلونا ملحق شود.
بالای صفحه "به سوی فینال با گاوی‌ای که به اصلش باز می گردد" به احتمالات ترکیب تیم ملی اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برابر ایتالیا اشاره دارد.
پایین صفحه هم "امروز، روز بلینگام است" به مناسبت برگزاری مراسم معارفه این بازیکن در سانتیاگو برنابئو به عنوان خرید جدید رئال مادرید اشاره شده است.

1887505

"پلن B برای هافبک محوری" تیتر اصلی جلد امروز اسپورت است که به تلاش بارسلونا برای خرید یک بازیکن در خط میانی بعد از جدایی سرخیو بوسکتس اشاره می‌کند. ژوائو پالینیا از فولام و فلورنتینو لوئیس از بنفیکا بازیکنانی هستند که به این منظور تصویرشان روی جلد چاپ شده است. لاپورتا اطمینان می دهد که باشگاه بارسلونا می تواند بازیکنان مهمی را در تابستان امسال جذب کند. برای این کار تغییر مهمی در باشگاه در عملیات "کاهش" میزان حقوق وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها