کد خبر : 1948642 | 14 تیر 1402 ساعت 13:49 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

محرمانه مونیخ: ملاقات مخفیانه توخل با هری کین

هری کین، کاپیتان تاتنهام در ماه می میلادی یک ملاقات مخفیانه با توماس توخل داشته و با مربی بایرن مونیخ توافق کرده به این باشگاه بپیوندد.

محرمانه مونیخ: ملاقات مخفیانه توخل با هری کین

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در میانه ماه می (حدود یک ماه و نیم قبل) در لندن بوده و در خانه هری کین با او ملاقات کرده است. مهاجم تاتنهام نیز تحت‌تاثیر برنامه‌ها و حرف‌های مربی بایرن قرار گرفته و پذیرفته که به مونیخ برود.

کین به توخل گفته، انگیزه اصلی‌اش برای ترک تاتنهام این است که بتواند لیگ قهرمانان را ببرد. "بزرگترین رویای" کین این است که بتواند قهرمان اروپا شود، در حالی که در تاتنهام نتوانسته حتی یک جام ببرد.

بایرن مونیخ یک پیشنهاد 60 میلیون پوندی برای کین داده که تاتنهام آن را رد کرده است ولی انتظار می‌رود قهرمان آلمان به زودی با یک پیشنهاد بهتر برگردد. گفته می‌شود تاتنهام برای فروش کاپیتان تیم ملی انگلیس دست‌کم 100 میلیون پوند می‌خواهد.

رییس تاتنهام به این معروف است که در مذاکرات بسیار سرسخت است و به این راحتی بازیکن نمی‌فروشد اما این را هم می‌داند که اگر این تابستان کوتاه نیاید و کین را نفروشد، او تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از تیم خواهد رفت و هیچ پولی نصیب باشگاه لندنی نخواهد شد.

تاتنهام از حدود 10 روز دیگر اردوی پیش فصل خود را آغاز خواهد کرد و با وستهم در استرالیا، لستر در تایلند و رم در سنگاپور روبرو خواهد شد.

1894561

دیدگاه‌ها