کد خبر : 1948701 | 14 تیر 1402 ساعت 17:35 | 22.7K بازدید | 1 دیدگاه

توصیه رقیب قدیمی به کین: از تاتنهام نرو!

یحیی توره به هری کین پیشنهاد کرد به بایرن مونیخ جواب منفی بدهد و تا پایان حرفه‌اش در تاتنهام بماند.

توصیه رقیب قدیمی به کین: از تاتنهام نرو!

به گزارش "ورزش سه"، آینده هری کین در هاله‌ای از ابهام است. ابتدا از منچستریونایتد به عنوان مشتری جدی او نام برده می‌شد اما اکنون گفته می‌شود بایرن مونیخ بخت اصلی جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس است.

همه این‌ها در شرایطی است که تاتنهام می‌گوید اصلا قصد فروش ستاره‌اش را ندارد و کین در این تیم باقی خواهد ماند. یحیی توره، ستاره سابق بارسا و منچسترسیتی هم معتقد است توره باید به حرف تاتنهام گوش کند و تا پایان حرفه‌اش در این تیم بماند.

توره که خودش مربی تیم‌های پایه تاتنهام بوده و هم با این باشگاه در تماس بوده و هم کین را از نزدیک دیده، در این باره گفت: «هری کین بازیکن و رهبر درخشانی است. امیدوارم در تاتنهام بماند. کاری که او فصل قبل کرد، شگفت‌انگیز بود.

1894649

من با کارکنان باشگاه در تماس بودم و می‌دیدم چقدر با هم انس دارند و چقدر همه به همدیگر باور دارند. امیدوارم بماند. او از آکادمی تاتنهام بالا آمده، فرق دارد. او مثل آگوئرو نیست که از اتلتیکومادرید (به سیتی) آمده باشد. او اینجا در خانه‌اش است.
امیدوارم بماند چون بازیکن خوبی است. چرا در اینجا بازنشسته نشود، مثل مالدینی یا جرارد؟ اگر این کار را بکند که خیلی عالی می‌شود.»  

ناتوانی تاتنهام در بردن جام از دلایل اصلی کین برای ترک این تیم است ولی توره معتقد است این باشگاه در آستانه موفقیت قرار دارد: «تاتنهام همه چیز را برای موفقیت دارد. ورزشگاه و امکانات این تیم را که می‌بینید، درخشان است... امیدوارم و معتقدم که اگر هری کین بماند، بازیکنان جدید به این تیم ملحق شوند و باشگاه رشد کند و بهتر شود و بتواند بر سر بردن یک چیزی مبارزه کند.»

دیدگاه‌ها