کد خبر : 1948910 | 15 تیر 1402 ساعت 16:18 | 41.8K بازدید | 11 دیدگاه

نگرانی بزرگ: امباپه کنار سلبریتی نفرین شده! (عکس)

هواداران خرافاتی فوتبال برای کیلیان امباپه نگران هستند و معتقدند ملاقات با کیم کارداشیان برای کاپیتان فرانسه بدیمن خواهد بود.

نگرانی بزرگ: امباپه کنار سلبریتی نفرین شده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امباپه همراه شخصیت‌های معروف در یک مهمانی مجلل که یک میلیاردر به نام مایکل رابین برگزار کرده بود، شرکت کرد. تم این مهمانی لباس سفید بود و همه از جمله مهاجم فرانسه و پی‌اس‌جی لباس سفید به تن داشتند.

امباپه 24 ساله که این روزها داغ‌ترین سوژه بازار نقل و انتقالات است و ماندنش در پاریس و یا رفتنش به مادرید سوژه شایعات فراوان شده، در این مهمانی در نیویورک در کنار ستاره‌های بسکتبال، فوتبال و فوتبال آمریکایی دیده شد.

گروهی از بزرگ‌ترین نام‌های هالیوود هم در این مهمانی حضور داشتند، مثل لئوناردو دی‌کاپریو. کیم کارداشیان و کندال جنر که اینفلوئنسر هستند هم همراه خواننده‌هایی مثل جاستین بیبر و بیانسه در این مهمانی دیده شدند.

1895019

تصاویری که از این مهمانی بیرون آمده، به سرعت باعث نگرانی طرفداران خرافاتی فوتبال شد چون امباپه را کنار کیم کارداشیان نشان می‌دهد. آنها معتقدند نفرین کارداشیان ممکن است دامن امباپه را بگیرد.

اما قضیه از چه قرار است؟ آرسنال در ماه مارس با هشت امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر بود که کارداشیان تصمیم گرفت برای تماشای یک بازی این تیم به ورزشگاه برود. کارداشیان با پسرش برای دیدن مسابقه با اسپورتینگ لیسبون در لیگ اروپا به ورزشگاه امارات رفت.

نه تنها آرسنال همان شب از لیگ اروپا حذف شد، بلکه در لیگ برتر هم نابود شد و منچسترسیتی از این تیم جلو زد و به قهرمانی دست پیدا کرد. کارداشیان اوایل سال جاری میلادی هم برای تماشای یک بازی پاری‌سن‌ژرمن به ورزشگاه رفت و پاریس بعد از 715 روز برای اولین بار در خانه باخت (2 بر صفر مقابل رن).

حالا هواداران خرافاتی نگران هستند که مبادا بلایی بر سر امباپه یا کیفیت بازی‌اش بیاید.

دیدگاه‌ها