کد خبر : 1951546 | 27 تیر 1402 ساعت 17:46 | 130.2K بازدید | 86 دیدگاه

تمرین با اسطوره: بازیکنان میامی باورشان نمی‌شد (عکس)

لیونل مسی برای اولین بار با تیم جدیدش اینترمیامی تمرین کرد. او در کنار هم‌تیمی سابقش، سرخیو بوسکتس، در مجموعه تمرینی اینترمیامی حضور یافت و تمرینی شاد و سرزنده را پشت سر گذاشت.

تمرین با اسطوره: بازیکنان میامی باورشان نمی‌شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که در روزهای گذشته قراردادش با اینترمیامی رسمی شده و سپس این باشگاه آمریکایی مراسم معارفه بزرگی برای او برگزار کرد، امروز در اولین ساعت‌های صبح به وقت شرق آمریکا در مجموعه تمرینی باشگاه حاضر شد و با هم‌تیمی‌های جدیدش تمرین کرد.

انتشار تصاویر لیونل مسی در این تمرین که او را در کنار دوست و هم‌تیمی سابقش در بارسا، سرخیو بوسکتس، نشان می‌داد مورد توجه قرار گرفته است. این تمرین در مجموعه تمرینی اختصاصی باشگاه اینترمیامی در فورت لادردیل برگزار شد.

1899363

لیونل مسی در اولین تمرین خود با اینترمیامی خوشحال و باروحیه به نظر می‌رسد. خبرنگاران حاضر در این تمرین گزارش دادند که با شروع تمرین‌ها زمانی که بازیکنان با هدایت مربی بدنسازی برای گرم کردن یک دوندگی آرام انجام می‌دادند خوش و بش کردن مسی با جوزف مارتینز، از هم‌تیمی‌های جدیدش، و خنده‌های بلند آنها مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت.

1899362

اینترمیامی تا اینجا در لیگ MLS فصل بسیار بدی داشته و امیدوار است اضافه شدن مسی و بوسکتس به ترکیب این تیم بتواند اوضاع را کمی بهتر کند و تیم را از قعر جدول نجات بدهد.

پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی و حضور او در آمریکا در این کشور غوغایی بزرگ ایجاد کرده و درحالی‌که تنها چند روز از پیوستن او به این تیم می‌گذرد نرخ فروش پیراهن‌های اینترمیامی چندبرابر شده است. این در مورد بلیت‌فروشی هم صادق است و مدیران اینترمیامی معتقدند به زودی کلیه بلیت‌های مسابقاتشان تا پایان فصل به صورت کامل فروش خواهد رفت.

1899365

انتظار می‌رود اولین بازی لیونل مسی با پیراهن صورتی اینترمیامی جمعه‌شب این هفته به وقت شرق آمریکا باشد. شاگردان تاتا مارتینو در این روز در تورنمنت لیگز کاپ به مصاف کروز آزول می‌روند و همه منتظرند لیونل مسی را برای اولین بار با پیراهن صورتی تیم جدیدش در زمین ببینند.

1899371
1899372

دیدگاه‌ها