کد خبر : 1953885 | 08 مرداد 1402 ساعت 15:33 | 40.8K بازدید | 73 دیدگاه

تاج: هیچ‌ باشگاهی حق ندارد از قانون تخطی کند

موضع محکم فدراسیون درباره بودجه سپاهان

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سپاهان و هیچ باشگاه دیگری حق ندارد از قانون درباره سقف بودجه تخطی کند.

موضع محکم فدراسیون درباره بودجه سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره عبور باشگاه سپاهان از سقف بودجه اعلام شده مطرح شده است. در این باره گفته می‌شود که سپاهانی‌ها به همین دلیل بودجه خود را به صورت شفاف به سازمان لیگ اعلام نمی‌کنند.

این مساله مهم امروز مورد پرسش از مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال قرار گرفت و البته که او موضع محکمی در قبال احتمال رعایت نکردن قانون در باشگاه سپاهان گرفت.

تاج در این باره گفت:‌ «اولاً از همه باشگاه‌ها تشکر می‌کنم. دیدید که فدراسیون محکم در این موضوع ایستاد و در دوره‌های قبلی لیگ شاهد نبودید که باشگاه‌ها بودجه‌شان را منتشر کنند. این موضوع برای رئیس فدراسیون و مسئولان بار زیادی داشت و نمی‌گویم چقدر فشار آمد. نه سپاهان و نه هیچ باشگاه دیگری نباید این حق را برای خودش قائل شوند که از قانون تخطی کنند.»

او ادامه داد: «همه باشگاه‌ها بودجه‌شان را اعلام کردند و شب گذشته نیز باشگاه استقلال سقف بودجه‌اش را ارسال کرد. باید دنبال مزایای این موضوع باشید و نیمه پر لیوان را ببینید. قبلاً هیچ باشگاهی در کشور بودجه‌اش را انتشار نداده بود، اما الان همه این کار را کرده‌اند. اینکه اعتقاد دارند یک باشگاهی رعایت نکرده است، راستی‌آزمایی می‌کنیم و سازمان بازرسی نیز این کار را خواهد کرد. اگر باشگاه خصوصی باشد سازمان‌های مالیاتی و حتی سازمان لیگ مجوز راستی‌آزمایی را دارند.»

دیدگاه‌ها