کد خبر : 1958974 | 29 مرداد 1402 ساعت 09:18 | 89.9K بازدید | 171 دیدگاه

معجزه حضور مسی: اینترمیامی قهرمان شد!

اینترمیامی با پیروزی برابر نشویل موفق شد جام قهرمانی رقابت‌های لیگز کاپ را بالای سر ببرد.

معجزه حضور مسی: اینترمیامی قهرمان شد!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز در دیدار فینال رقابت‌های لیگز کاپ به مصاف نشویل رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسید. 

دو تیم در وقت قانونی بازی به تساوی 1-1 رسیده بودند و همین باعث شد که ضربات پنالتی تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند و بار دیگر درخشش مسی مانند چند بازی قبلی به کار تیم تاتا مارتینو آمد. 

1912442

این ستاره آرژانتینی تک گل تیمش را در دقیقه بیست و سوم این بازی به ثمر رساند اما اشتباه دریک کلندر باعث شد که تیم حریف روی یک گل به خودی بازی را به مساوی بکشاند و کار در ضربات پنالتی مشخص شود. 

مسی اولین بازیکنی بود که پشت ضربه پنالتی برای اینترمیامی ایستاد و موفق شد آن را به گل تبدیل کند. سرخیو بوسکتس هم پنالتی دوم را وارد دروازه حریف کرد تا روحیه این تیم به شکل قابل توجهی زیاد شود. این در حالی بود که نشویل پنالتی دوم را از دست داد. 

1912443

با این حال، پنالتی پنجم اینترمیامی هم از دست رفت تا کار به تک پنالتی‌ها بکشد و جوردی آلبا هم پنالتی هفتم را گل کرد تا در نهایت روی پنالتی یازدهم این بازیکن نشویل بود که اشتباه کرد و اینترمیامی توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

1912444

این تیم پیش از حضور مسی در آن به عنوان یکی از بدترین تیم‌های حاضر در فوتبال آمریکا شناخته می‌شد و در قعر جدول جای داشت اما معجزه این ستاره بزرگ که جایزه بهترین بازیکن و بهترین گلزن این جام را هم از آن خود کرد باعث شد که آنها در فاصله کوتاهی جام قهرمانی لیگز کاپ را بالای سر ببرند و جشن قهرمانی باشکوهای را برای تقدیر از او برگزار کنند. 

1912445

دیدگاه‌ها