کد خبر : 1959104 | 29 مرداد 1402 ساعت 18:41 | 18.7K بازدید | 3 دیدگاه

نجات فاینورد با جانشین ۱۷ ساله جهانبخش

فاینورد در حضور یک نیمه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل اسپارتا روتردام رسید.

نجات فاینورد با جانشین ۱۷ ساله جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته دوم لیگ اردیویسه هلند، تیم فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را به‌عنوان وینگر راست در ترکیب اولیه داشت، از ساعت ۱۶ امروز (به وقت ایران) به مصاف تیم سه امتیازی اسپارتا روتردام رفت.

فاینورد که سال گذشته به قهرمانی در لیگ اردیویسه هلند رسیده بود، در مسابقه هفته گذشته مقابل سیتارد شروع ناامیدکننده‌ای در فصل ۲۴-۲۰۲۳ داشت و در این بازی خانگی متوقف شد، اما آنها امروز هم در آستانه یک نتیجه عجیب دیگر قرار داشتند که بازیکن تعویضی این تیم نگذاشت دست خالی این بازی را تمام کنند.

جهانبخش در دقیقه ۱۱ یک موقعیت جدی به وجود آورد که توپ با فاصله کمی از کنار دروازه اسپارتا روتردام به بیرون رفت، ولی فاینورد در دقیقه ۴۰ گل اول را دریافت کرد تا نیمه اول را با شکست یک بر صفر تمام کنند.

1912719

آرنه اسلوت در شروع نیمه دوم تصمیم به دو تعویض در ترکیب فاینورد گرفت و علیرضا جهانبخش را هم بیرون کشید که در دقیقه ۵۴ گل دوم را نیز برابر اسپارتا روتردام دریافت کردند تا کار سختی برای ادامه این بازی خارج از خانه داشته باشند.

فاینورد که نمی‌خواست بازنده این مسابقه باشد، در دقیقه ۷۷ توسط سانتیاگو خیمنز یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و پس از حملات پیاپی موفق شد در دقیقه ۲+۹۰ گل دوم را توسط لئو ساوور، بازیکن ۱۷ ساله‌ای که جانشین جهانبخش شده بود، به ثمر رساند و کار را به تساوی بکشد.

یاران جهانبخش که ۱۶ روز قبل سوپر جام فوتبال هلند را با شکست مقابل آیندهوون از دست دادند، فصل جدید لیگ اردیویسه را هم با دو تساوی پیاپی مقابل سیتارد و اسپارتا روتردام آغاز کردند تا سه بازی اخیرشان را به بدترین شکل پشت سر گذاشته باشند.

دیدگاه‌ها