کد خبر : 1963693 | 16 شهریور 1402 ساعت 16:05 | 19.3K بازدید | 15 دیدگاه

کیفیت‌مان را به ازبک‌ها نشان می‌دهیم؛

مربی تیم امید: حریف ما جزو سه تیم برتر دنیاست

مربی تیم امید معتقد است فرصت‌سوزی بازیکنان ایران در دیدار برابر هنگ کنگ طبیعی بوده و این تیم در آینده به شرایط بهتری خواهد رسید.

مربی تیم امید: حریف ما جزو سه تیم برتر دنیاست

به گزارش ورزش سه، محمد رجب زاده، مربی تیم امید ایران، درباره پیروزی سه بر صفر امیدها برابر هنگ کنگ اظهار داشت: بازی خیلی خوبی از طرف تیم ایران بود و جزو بازی‌های بسیار تاکتیکی ما در طول این مدت محسوب می‌شد. دقیقا مواردی که به بچه‌ها گوشزد کرده بودیم، انجام شد و فقط کمی فرصت‌سوزی کردیم که به هر حال بازی اول بود و طبیعی بود.

او در خصوص کیفیت زمین چمن استادیوم توضیح داد: کیفیت زمین مناسب نبود. با وجود اینکه ما به آفیسر فشار آوردیم که زمین را طبق قانون AFC آبیاری کنند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و کیفیت زمین، شتاب توپ و شدت پاس بسیار پایین بود. فکر می‌کنم در بازی‌های بعدی کیفیت بهتری خواهیم داشت. البته بازی با افغانستان هم در همین زمین لوکوموتیو خواهد بود اما بازی سوم در ورزشگاه اصلی خواهد بود که کیفیت بسیار خوبی دارد و آنجا می‌توانیم به مراتب فوتبال بهتری نشان بدهیم. بسیار امیدوار هستیم.

رجب‌زاده درباره دو بازی پیش‌روی تیم امید ایران عنوان کرد:  ما بلافاصله بعد از بازی با هنگ کنگ به استادیوم رفتیم و بازی ازبکستان و افغانستان را دیدیم. نیمه اول بازی پایاپای بود ولی نیمه دوم افغانستان اشتباهات فاحشی داشت. بازی سوم ما برابر ازبکستان بسیار حیاتی خواهد بود؛ این تیم، بسیار خوب و باکیفیت است و جزو سه تیم برتر دنیا محسوب می‌شود که بیشترین چپ پا را در ترکیب خود دارد. بسیار خلاق هستند و بسیار خوب بازی می‌کنند و بنابراین فکر می‌کنم بازی آخر، بسیار زیبا خواهد شد.

او در پایان تاکید کرد: البته رتبه‌بندی ما با ازبکستان بسیار متفاوت بود، چرا که در دوره‌های قبل تیم امید نتایج خوبی نگرفته بود و ما در رده دوازدهم قرار گرفتیم و ازبکستان رتبه دوم را دارد. با این حال ما به رتبه‌بندی کاری نداریم و کیفیت تیم ایران را به ازبک‌ها نشان خواهیم داد و قطعا نتیجه خیلی خوبی خواهیم‌ گرفت.

دیدگاه‌ها