کد خبر : 1967427 | 01 مهر 1402 ساعت 12:40 | 29.9K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره اخراجی مورینیو فاش کرد: هنوز در تماسیم!

نیکولو زانیولو، ستاره سابق رم، اعتراف کرد که هنوز با ژوزه مورینیو در ارتباط است.

ستاره اخراجی مورینیو فاش کرد: هنوز در تماسیم!

به گزارش "ورزش سه"، زانیولو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته اعلام کرد که قصد ترک رم را دارد و رفتار و اظهاراتش خشم مورینیو را به همراه داشت. 

این مربی پرتغالی به شدت از این اتفاق ناراحت شده بود و به این بازیکن گفت که دیگر جایی در تیمش ندارد و اگر نتواند به باشگاه دیگری ملحق شود باید در ادامه فصل روی سکو بنشیند. 

این ستاره ایتالیایی در نهایت راهی گالاتاسرای شد اما در این باشگاه هم زیاد دوام نیاورد و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به استون ویلا رفت تا بازی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. 

حالا زانیولو با وجود تمامی جنجال‌ها و درگیری‌هایی که در رم و تحت هدایت مورینیو تجربه کرد، فاش کرده که خودش را مدیون این مربی می‌داند و هنوز هم با او در ارتباط است. 

1796223

این بازیکن در گفتگو با دیلی میل درباره روزهای حضورش در رم و قهرمانی با این تیم در لیگ کنفرانس اروپا اظهار داشت: «روز بسیار خاصی بود. من توانستم تک گل تیمم را بزنم و این اولین جامی بود که در طول دوران فوتبالم به دست آوردم و خاطراتش همیشه در قلبم باقی خواهد ماند. 

این فصل در استون ویلا هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم. این کار آسانی نخواهد بود چون تیم‌های بسیار خوبی در این مسابقات حضور دارند و بازی خارج از خانه همیشه سخت است اما ما تیم بسیار خوبی هستیم. اگر بتوانیم تمام توان خودمان را به کار بگیریم، می‌توانیم هواداران را بسیار خوشحال کنیم.»

او درباره رابطه‌اش با مورینیو اضافه کرد: «من باید از او به خاطر تمامی دفعاتی که انتخابم کرد و در ترکیب رم قرارم داد تشکر کنم. او بارها به من اعتماد کرد. ما هنوز گاهی با هم حرف می‌زنیم و در ارتباط هستیم.»

دیدگاه‌ها