کد خبر : 1974582 | 01 آبان 1402 ساعت 14:28 | 86.6K بازدید | 115 دیدگاه

برانکو تشویقم کرد که درس بخوانم؛

ماهینی: کنعانی عقلش 18 ساله است!

کاپیتان سابق پرسپولیس از اختصاص جوایز گران‌قیمت به سایر رشته‌ها استقبال کرد.

ماهینی: کنعانی عقلش 18 ساله است!

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه امروز مسابقه تیم ستارگان، حسین ماهینی که هدایت این تیم را به عهده داشت در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی، با تیمی که در قالب تیم ستارگان هنر که معمولا فوتبال و والیبال بازی می‌کنیم؛ برای این مسابقات از ما دعوت شد. دو بازی قبلی را برنده شدیم و امروز به فینال رسیدیم. امیدوارم که با همت بچه‌ها بتوانیم برنده مسابقه باشیم و من هم به عنوان مربی در خدمت آن‌ها هستم. بیشتر فوتبال کار کردیم ولی فوتسال را هم تا جایی که در توانم باشد کار خواهیم کرد.

ویدئو: 314348

ماهینی در پاسخ به این سوال که آیا اولین تجربه سرمربی‌گری‌ات است با خنده گفت: تقریبا آره، من امسال در لیگ برتر و لیگ یک پیشنهاد داشتم، ولی به خاطر برخی اتفاقات که خودتان بهتر می‌دانید نتوانستم قبول کنم.

او در پاسخ به این سوال که دریافت مدارک مربی‌گری به کجا رسید گفت: مدرک B آسیا را گرفتم و ان‌شاءالله تا دو، سه ماهه دیگر مدرک A را خواهم گرفت. ضمن اینکه من در کنار مربی‌گری، دانشگاه هم درس می‌خونم و دو ترم دیگر ان‌شاءالله لیسانس مربی‌گری فوتبالم را می‌توانم بگیرم. در کنار کار فنی می‌خواهم مدرک دانشگاهی هم می‌خواهم داشته باشم.

ماهینی ادامه داد: اتفاقا چند وقت پیش با برانکو صحبت می‌کردم و به او گفتم می‌خواهم از دانشگاه مدرک بگیرم، خیلی تشویقم کرد. می‌دانید که خود برانکو هم تحصیل کرده است.

ماهینی در مورد بازی فردای پرسپولیس و استقلال تاجیکستان گفت: شرایط ما در لیگ خیلی خوب است، درست است یک باخت بد مقابل النصر داشتیم. ما شخصیت خودمان را در آسیا پیدا کردیم و در چند سال اخیر خودمان را به آسیا نشان دادیم. امیدوارم که با حمایت هواداران بتوانیم یک برد خوب مقابل استقلال تاجیکستان کسب کنیم.

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد جوایز میلیاردی به فوتبالیست‌ها گفت: به نظر من تمام ورزشکاران ملی‌پوش به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و مسئولین می‌توانند همین جوایزی که به فوتبالیست‌ها می‌دهند؛ به ملی‌پوشان دیگر رشته‌ها نیز بدهند. به این طریق انگیزه ملی‌پوشان هم چند برابر می‌شود. البته یک بحثی وجود دارد که فوتبال هواداران بیشتری دارد، اما ما خودمان هم کشتی، بسکتبال، کاراته و سایر ورزش‌ها را می‌بینیم و پای تلویزیون هم برای آن‌ها دعا می‌کنیم. ما دوست داریم همین جوایز را آن‌ها هم بگیرند، اما حسین کنعانی را زیاد جدی نگیرید. یه اشتباهی کرد چون در اصل عقلش 18 ساله‌ است.

دیدگاه‌ها