کد خبر : 1989493 | 04 دی 1402 ساعت 13:56 | 10.9K بازدید | 11 دیدگاه

اعتراف سرمربی انگلیس: می‌خواهم مربی لیگ برتری باشم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، اعتراف کرد که به هدایت تیمی در لیگ برتر انگلیس فکر می‌کند.

اعتراف سرمربی انگلیس: می‌خواهم مربی لیگ برتری باشم

به گزارش "ورزش سه"، ساوت‌گیت از سال 2016 هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده دارد و در این مدت عملکرد قابل قبولی هم روی نیمکت این تیم ارائه کرده است. 

با این حال، شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این تیم در صورت کسب هر نتیجه‌ای، پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 که تابستان سال آینده به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد به گوش می‌رسد. 

این مربی 53 ساله اولین کسی بود که توانست سه شیرها را پس از جام جهانی 1966 برای اولین‌بار به فینال یک تورنمنت بزرگ برساند، هرچند موفق نشد جام قهرمانی را به دست آورد اما بسیاری او را همچنان گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی انگلیس می‌دانند. 

1956690

او که پیش از این سابقه هدایت میدلزبورو را در لیگ برتر در کارنامه دارد به اسکای اسپورت گفت: «همه درباره این تیم حرف می‌زنند و این که چطور سقوط کرد. بله، ما در سال سوم سقوط کردیم اما من تجربه سه سال مربیگری در لیگ برتر را دارم. 

نکته عجیب اینجاست که پس از حضور در تیم ملی انگلیس شاید دیگر هیچ کاری در دنیای فوتبال برای شما ترسناک نباشد. قرار نیست جایگاهی بالاتر از این داشته باشید و فشاری بیشتر از این را تحمل کنید، قرار نیست مشکلاتی پیچیده‌تر داشته باشید. 

به یاد دارم که زمانی با ژوزه مورینیو صحبت کردم و او در منچستریونایتد بود به من گفت که می‌دانی وقتی کار الانت تمام شود، می‌توانی هر کاری انجام دهی. با خودم فکر کردم واقعا؟ اما حالا پس از هفت سال حضور در تیم ملی انگلیس می‌دانم که این حرف قطعا درست بود.»

دیدگاه‌ها